Про компанію | |
Знижки та акції | |
Відгуки | |
Онлайн консультації | |
Статті | |
Контакти |
Курси HR Бізнес - партнерочно в Києві або онлайн |
88 ак годин (22 заняття по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв). Тривалість: від 1,5 до 2 місяців. Час навчання в групі (на вибір):
|
Вартість навчання (очно або онлайн) без 1С: Зарплата та управління персоналом 88 ак години:
Вартість навчання (очно або онлайн) з 1С: Зарплата та управління персоналом 100 ак години:
|
Аудиторія курсу НR Бізнес-партнер складається з:
|
Після закінчення курсу Ви будете знати:
|
Навчальна програма |
Структура навчальної програми:В програму входять наступні дисципліни:
Додатково: 12 ак годин (разом 100 ак години) |
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше. Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз Ваш запит успішно відправлений.
|
Бізнес-партнерство та HR-трансформація Що таке HR Бізнес-партнерство
Які вимоги пред'являє бізнес до HR-BP, HR-трансформація
HR-BP як стратегічний партнер та операційний менеджер Які особливості у HR-BP як стратегічного партнера
Що повинен робити HR-BP як операційний менеджер
Які особливості у роботі HR-BP як агента змін
Впровадження системи бізнес-партнерства в організації та оцінка ефективності HR-BP Як впровадити систему бізнес-партнерства в організації (покроковий алгоритм)
Як оцінити ефективність системи бізнес-партнерства
|
Що таке система управління персоналом у сучасній організації Яка вона, сучасна організація:
Що таке управління персоналом в діджітал ( digital ) організації:
Які очікування бізнесу від роботи менеджерів з персоналу (HR-менеджери):
Які найбільш характерні помилки роблять HRи та рекомендації щодо їх усунення
Виконання навчального завдання. Як використовувати HR-маркетинг у пошуку, залученні та підборі кандидатів на вакантну посаду (професію, спеціальність) Як створити інфраструктуру для найму:
Які сучасні джерела використовувати для сорсингу персоналу (staff sourcing):
Як скласти привабливе оголошення про вакансію:
Які особливості слід враховувати під час організації підбору різних категорій персоналу:
Як оцінювати відповідність кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності) Яка структура відбору кандидатів на вакантну посаду - воронка залучення:
Як працювати з документами кандидата:
Як планувати та проводити співбесіду з кандидатами на вакантні посади (професії, спеціальності):
Як оцінити відповідність кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності):
Як прийняти рішення про прийом кандидата на роботу та оцінити ефективність підбору Які технології та методики кадрового профайлінгу використовувати під час проведення інтерв'ю:
Як прийняти рішення про вибір кращого кандидата та забезпечити зворотний зв'язок кандидатам:
Які послуги використовуються для роботи з даними про кандидатів:
Як оцінити ефективність підбору персоналу:
Як організувати процес адаптації/ онбордингу ( onboarding ) персоналу Які особливості випробування при прийомі на роботу:
Як побудувати систему адаптації персоналу:
Як використовувати метод коуч-наставництва в системі адаптації/онбордингу нових співробітників, модель GROW:
Які типові помилки допускаються при адаптації/онбордингу та рекомендації щодо їх усунення:
Як організувати та провести оцінку та атестацію персоналу Що таке оцінка персоналу і для чого вона потрібна:
Як використовувати модель мети та SMART-методику в оцінці персоналу:
Як розробити та впровадити систему оцінки персоналу:
Які технології та методи використовуватиме визначення рівня розвитку компетенцій:
Як аналізувати результати оцінки Який метод вибрати для оцінки персоналу:
Як систематизувати, узагальнити та проаналізувати результати оцінки персоналу:
Як використовувати результати оцінки/атестації:
Які найбільш поширені помилки та труднощі зустрічаються у проведенні оцінки персоналу та рекомендації щодо їх усунення:
Як побудувати корпоративні T&D систем для розвитку та мотивації працівників Що таке система навчання та розвитку персоналу:
Які основні етапи організації роботи з навчання та розвитку персоналу:
Які сучасні методи можна використовувати у навчанні співробітників:
Як оцінити ефективність навчання персоналу (за Д. Кіркпатріком):
Як побудувати систему мотивації та стимулювання персоналу / C&B Що таке мотивація персоналу:
Які сучасні підходи до трудової мотивації використовуються для управління персоналом:
Як застосовувати матеріальні та нематеріальні системи, методи та форми стимулювання в управлінні персоналом:
Типові помилки у розробці системи стимулювання персоналу та рекомендації щодо їх усунення
Як керувати поведінкою персоналу (корпоративна соціальна політика) Що таке корпоративна (організаційна) культура:
Які основні стилі використовуються при управлінні персоналом:
Як працювати з конфліктами:
Що таке корпоративний імідж компанії:
|
Робота керівника та чим він відрізняється від виконавця?
У чому полягає робота управлінців середньої та вищої ланки? Завдання, інструменти, методи та підходи
Як мотивувати людей? Інструменти керівника: Мотивація та проектування роботи
Як створювати ефективні команди та керувати ними? Інструменти керівника: Групи, команди, влада та лідерство
Як робити більше за умов високих обмежень? Інструменти керівника: Делегування та тайм-менеджмент
Як вирішувати проблеми із співробітниками? Інструменти керівника: Відмінності, конфлікти, стреси, процедури
Як планувати та приймати вірні рішення? Основи стратегії, планування та прийняття рішень
Як забезпечити виконання завдань та досягнення цілей? Управлінський контроль та якість
Як створюються департаменти та компанії? Створення ефективної організації
Як оточення впливає на організацію? Ринковий контекст організації та його зв'язок зі стратегією
Як побудувати ефективне керування великими організаціями? Управління потоками інформації та прийняття рішень
Як розробляти лідерські стратегії для організації? Стратегічне управління організацією та бізнесом
Як досягати виконання великої кількості завдань? Сучасні системи контролю у організації
Як стати видатним управлінцем? Лідерство у сучасній організації
|
Завдання, функції, структура кадрової служби. Документи, що регламентують діяльність кадрової служби
Принципи складання нормативних документів (положення про структурні підрозділи, регламенти виконання робочих операцій та персональні посадові інструкції)
Штатний розклад підприємства як нормативно-правовий (локальний) документ: практика складання, внесення змін та застосування
Практичне завдання:
Правила внутрішнього трудового розпорядку Правила внутрішнього трудового розпорядку:
Розробка правил внутрішнього трудового розпорядку відповідно до статті 21 КЗпП, погодження з колективом Повинні містити інформацію:
Поняття робочого часу:
Час відпочинку:
Контроль за присутністю працівників на робочому місці. Практичні завдання:
Оформлення прийому на роботу, укладання трудового договору на основі КЗпП України. Облік кадрів
Практична робота:
Захист персональних даних працівника. Документи роботодавця, які визначають порядок обробки персональних даних працівника
Сумісництво та додаткова робота Особливості роботи за сумісництвом:
Оформлення додаткової роботи:
Практичні завдання:
Ведення військового обліку в організації Військовий облік:
Складання та складання обов'язкової звітності. Особливості наповнення. Строки подачі. Закон №5067 «Про зайнятість населення».
Процедура оформлення службового відрядження
Практичні завдання:
Правила надання різних видів відпусток Щорічні оплачувані відпустки:
Графік відпусток:
Види відпусток:
Практичні завдання:
Переведення на іншу роботу. Звільнення: підстави для припинення трудового договору
Практична робота:
Особливості ведення обліку відпрацьованого робочого часу
Корпоративна (організаційна) культура організації
Організація роботи з кадровими документами: ведення, облік трудових книжок, особових справ. Номенклатура справ кадрової служби, підготовка справ до архіву. Трудова книжка працівника – основний документ, що підтверджує трудовий стаж.
|
Система управління кар'єрою працівників
Оцінка потенціалу працівників виявлення талантів
Розробка системи розвитку працівників, включених до кадрового резерву
Формування системи мотивації кадрового резерву та оцінка ефективності роботи з кадровим резервом
Визначення потреби у навчанні, форми організації та формування мотивації до навчання. Аналіз успішних корпоративних практик щодо організації розвитку персоналу. Практичні завдання:
|
Підбір співробітників - ключовий напрямок діяльності служби управління персоналом. Створення служби рекрутингу
Формулювання «профілю» посади
Сучасні інструменти сорсингу кандидатів як альтернатива джоб-бордам
Практикум:
Як скласти оголошення про вакансію, яка приверне увагу відповідних кандидатів. Закони психології, EQ та маркетингу
Практикум:
Де розмістити оголошення про вакансію: підбираємо ефективні канали залучення кандидатів
Як підготуватися до проведення співбесіди
Як вибрати оптимальний стиль, вид, тип співбесіди
Які методики використати для оцінки кандидата
Методи тестування, що часто використовуються:
Як провести ефективну співбесіду та прийняти правильне рішення про вибір кращого кандидата
Нюанси оцінки кандидатів на співбесіді з урахуванням потреб бізнесу
Практикум:
Навички впевненої поведінки під час відбору
|
Економічні засади управління персоналом
Управління ефективністю:
Управління винагородою:
|
Організація навчання персоналу.
Організація та проведення заходів щодо навчання та розвитку персоналу (T&D) Система навчання та розвитку персоналу:
Основні етапи організації роботи з навчання та розвитку персоналу:
Сучасні методи навчання:
Оцінка ефективності заходів щодо навчання персоналу (за Д. Кіркпатріком):
Практична робота:
Курс «Welcome». Розробка програми адаптації персоналу: програма «Стажер» та Програма «Наставництво»
Планування та реалізація програм навчання та розвитку персоналу в компанії
Оцінка та підтримка результатів навчання співробітників
|
Формування особистої реальності
Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.
Навички ефективного планування та цілепокладання.
Ефективне керування часом
Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу
Вибір інструменту для планування часу
|
Військовий облік:
|
Психологія спілкування з клієнтами: |
Психологія успішного спілкування з клієнтами
Клієнт.
Конфлікт.
|
Управління конфліктами: |
Вступ
Що таке конфлікт
Конструктивні та деструктивні конфлікти
Стратегії поведінки у конфлікті
Протидія жорстким технікам та тиску у конфлікті
Запобігання конфліктам: техніки безконфліктного спілкування
Ефективне посередництво у конфлікті
Управління власним емоційним станом
|
Початкове заповнення інформаційної бази. Налаштування параметрів обліку
Регламентований кадровий облік організації
Регламентований кадровий облік організації
Кадрові звіти. Військовий облік. Регламентовані звіти
Планування потреб у персоналі. Забезпечення бізнесу кадрами
Документи управлінського кадрового обліку. Планування зайнятості
Управління компетенціями та атестаціями. Навчання працівників
Управління фінансовою мотивацією персоналу та планування витрат
|
Початок занять:Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині. |
Найближчі дати початку занять
Дата | День тижня |
на 18:30 - 21:30 | |
2024-04-26 | п'ятниця |
2024-05-09 | четвер |
2024-05-23 | четвер |
2024-06-13 | четвер |
2024-06-27 | четвер |
2024-07-11 | четвер |
2024-07-25 | четвер |
2024-08-08 | четвер |
2024-08-22 | четвер |
Дата | День тижня |
на 10:00 - 13:00 | |
2024-05-02 | четвер |
2024-05-11 | субота |
2024-05-16 | четвер |
2024-05-30 | четвер |
2024-06-06 | четвер |
2024-06-20 | четвер |
2024-07-04 | четвер |
2024-07-18 | четвер |
2024-08-01 | четвер |
2024-08-15 | четвер |
2024-08-29 | четвер |
Варіанти оплати:Фізична особа:
Юридична особа (підприємство):
|
Калькулятор знижок:Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....
|
Оплата на сайті, отримання рахунку:
|
Документи про закінчення та працевлаштування:По закінченню навчання випускники отримують диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту. |
Наша адреса і телефони:
|
Початок занять:Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині. |