Школа бізнесу - Курсы кадровика
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Інспектор відділу кадрів


Курси кадровика

 Інспектор відділу кадрів

очно в Києві або онлайн

32 ак години (8 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв).  Тривалість:  1 місяць. 3-5 разів в тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під свій графік роботи.

Навчання кадровиків  проиходить в групі  (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30+ субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи),(за наявності групи).

Вартість очного (офлайн/ онлайн) навчання без 1С: Зарплата та управління персоналом 32 ак години:

  • 3 680 грн. 

Вартість очного (офлайн/ онлайн) навчання з 1С: Зарплата та управління персоналом 44 ак години:

  • 5 280 грн. (при оплаті частинами перший платіж 3680 грн, другий- 1520 грн)
Акційна ціна діє з 15.04.2024 по 20.04.2024 року!

 

Аудиторія курсу Інспектор відділу кадрів складається з:

  • 20% слухачів, які працюють спеціалістами з управління персоналом, HR-менеджерами, керівниками профільних структурних підрозділів,
  • 80% слухачів, які хочуть навчитися роботі інспектора відділу кадрів з нуля.

Структура навчальної програми:

В програму входять наступні дисципліни:

 Додатково:1С: Управління персоналом 12 ак годин (разом 44 ак години)

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Після закінчення курсу Ви будете вміти:

  • Оформляти організаційну та розпорядчу документацію з персоналу.
  • Вести документацію з обліку та руху кадрів.
  • Адмініструвати процеси та документообіг з обліку та руху кадрів.
  • Розробляти та вести штатний розклад.
  • Грамотно здійснювати прийом працювати (зокрема внутрішніх та зовнішніх сумісників), оформлювати додаткову роботу (суміщення, розширення зон обслуговування, виконання обов'язків відсутнього працівника).
  • вести облік кадрів.
  • Проводити процедуру атестації персоналу.
  • Оформляти різні види відпусток та службові відрядження працівників організації.
  • Оформляти переведення на іншу роботу та переміщення працівників.
  • Здійснювати звільнення працівників з різних підстав.
  • Організовувати ведення та зберігання трудових книжок та вкладишів у них.
  • Організовувати поточне зберігання кадрової документації.
  • Орієнтуватися у системі кадрової документації та виявляти оптимальний склад кадрових документів.
  • Оформляти кадрову документацію з урахуванням нормативних вимог.
  • Вносити зміни до документів з особового складу.
  • Регламентувати технологію роботи з кадровими документами за рахунок створення локальних нормативних актів з кадрового діловодства (інструкція з кадрового діловодства, табель форм документів та ін.).
  • Підготовляти до роботи та вести реєстраційні (облікові форми): уніфіковані та неуніфіковані.
  • Оформляти трудову книжку, прошивати багатосторінкові документи, журнальні форми.
  • Систематизувати, зберігати, готувати документи до архівного зберігання.

Курси кадровика насичені трудовим законодавством України, практичними заняттями з кадрової роботи та кадрового діловодства. Навчання кадровиків відбувається у доброзичливій обстановці, у колі слухачів, які хочуть використати отримані знання у своїй роботі. На курсах кадровиків слухачі отримують доступ до особистого кабінету слухача, де розміщені навчальні матеріали з курсу, а також електронна бібліотека. Заняття у кадровій справі очні ( в аудиторіях навчального центру), на запит можуть бути очно-дистанційні.

Після закінчення навчання видаеться диплом і заявки на роботу. 

Навчальна програма

Навчальна програма:

 Кадрова робота: оформлення трудових відносин:

 

Завдання, функції, структура кадрової служби. Документи, що регламентують діяльність кадрової служби 

  • Завдання, структура кадрової служби.
  • Документи, що регламентують діяльність служби кадрів.
  • Основні функції; визначення потреби у персоналі.
  • Положення про структурний підрозділ – порядок розробки, погодження, затвердження. Порядок внесення змін.
  • Регламентуючі, розпорядчі, довідково-інформаційні документи.

Принципи складання нормативних документів (положення про структурні підрозділи, регламенти виконання робочих операцій та персональні посадові інструкції) 

  • Положення: загальні цілі та завдання підрозділу.
  • Регламент: акцент на формальні критерії виконання на кожному етапі.
  • Персональні посадові інструкції: вилучення, іноді дещо деталізованіше, з документів перших двох різновидів.
  • Правила розробки, написання, погодження та затвердження посадової інструкції.
  • Нормативні документи: довідник кваліфікаційних характеристик Державний класифікатор професій ДК 003.

Штатний розклад підприємства як нормативно-правовий (локальний) документ: практика складання, внесення змін та застосування

  • Необхідність розробки штатного розкладу (п. 3 ст. 64 ГКУ).
  • Фіксація та закріплення структурної та штатної чисельності працівників.
  • Встановлення розміру основної зарплати, фонду місячної оплати труда.
  • Конкретизація переліку назв посад та професій.
  • Розмір надбавок (доплат).

Практичне завдання:

  • Упорядкування штатного розкладу (заповнення уніфікованої форми).
  • Оформлення проекту наказу про затвердження штатного розкладу.

Правила внутрішнього трудового розпорядку

Правила внутрішнього трудового розпорядку:

  • порядок розробки,
  • погодження,
  • затвердження.

Розробка правил внутрішнього трудового розпорядку відповідно до статті 21 КЗпП, погодження з колективом

Повинні містити інформацію:

  • порядок прийому на роботу працівників та звільнення їх з роботи;
  • права та обов'язки роботодавця;
  • права та обов'язки працівників;
  • режим роботи;
  • порядок заохочення до роботи;
  • звільнення працівників порушення правил внутрішнього трудового розпорядку (п. 3 ст. 40 КзпПр).

Поняття робочого часу:

  • нормальна та скорочена тривалість робочого часу,
  • понаднормова робота,
  • ненормований робочий день,
  • змінний графік роботи,
  • підсумований облік робочого дня.

Час відпочинку:

  • перерва для відпочинку та харчування,
  • міжзмінний відпочинок,
  • вихідні дні,
  • неробочі дні.

Контроль за присутністю працівників на робочому місці. 
Оформлення заохочення працівників. Правила застосування дисциплінарних стягнень.

Практичні завдання:

  • Формулювання поняття «робочий час»
  • Регламентація тривалості робочого часу
  • Формулювання поняття «час відпочинку»
  • Види часу відпочинку
  • Оформлення проекту наказу про залучення до роботи у вихідний день
  • Оформлення пропозиції про понаднормову роботу
  • Розробка алгоритму процедури заохочення працівника
  • Складання переліку видів заохочень працівників
  • Заповнення форми наказу про заохочення працівника
  • Складання переліку видів заохочень працівників
  • Розробка алгоритму застосування дисциплінарного стягнення
  • Оформлення проекту наказу про застосування дисциплінарного стягнення
  • Оформлення акту про відмову ознайомитись із наказом

 Оформлення прийому на роботу, укладання трудового договору на основі КЗпП України. Облік кадрів 

  • КЗпП України: структура, понятійний апарат, порядок застосування спеціалістами кадрової служби при оформленні трудових відносин.
  • Колективний трудовий договір: порядок упорядкування, правила затвердження, підписання уповноваженою особою, державна реєстрація.
  • Трудовий договір: поняття, види, зміст (істотні та додаткові умови), порядок укладання.
  • Оформлення розпорядчих документів: наказ чи розпорядження прийому працювати.
  • Облік кадрів - особиста картка П-2: документи, необхідні під час заповнення картки.
  • Стаж роботи: поняття, види, правила обчислення та внесення до картки.
  • Особливості внесення відомостей про військовий облік; порядок внесення записів за зміни відомостей про працівника.

Практична робота:

  • Розробка покрокового алгоритму прийому працівника працювати.
  • Заповнення форми трудового договору прийому працювати.
  • Заповнення форми наказу прийому працювати.
  • Заповнення особистої картки працівника.

Захист персональних даних працівника. Документи роботодавця, які визначають порядок обробки персональних даних працівника

  • Документи роботодавця, які встановлюють порядок опрацювання персональних даних працівника згідно із Законом України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 року, № 2297-УІ.
  • Поняття персональних даних працівника. Оформлення згоди на обробку персональних даних. Обробка персональних даних працівника.
  • Загальні вимоги щодо обробки персональних даних працівника та гарантії їх захисту. Повідомлення про розташування бази ПД.
  • Відповідальність за порушення норм, що регулюють обробку та захист персональних даних працівника.
  • Положення захисту персональних даних працівника – порядок розробки, погодження, затвердження.

Сумісництво та додаткова робота

Особливості роботи за сумісництвом:

  • поняття,
  • види сумісництва,
  • тривалість робочого часу,
  • оплата праці,
  • додаткову підставу припинення трудового договору.

Оформлення додаткової роботи:

  • поняття,
  • види (суміщення, розширення зон обслуговування, збільшення обсягу робіт, виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника),
  • зміст роботи,
  • термін виконання,
  • обсяг роботи,
  • оплата додаткової роботи.

Практичні завдання:

  • Розробка алгоритму прийому працювати зовнішнього і внутрішнього сумісника.
  • Оформлення проекту наказу суміщення посад.

Ведення військового обліку в організації

Військовий облік:

  • поняття,
  • особи, що підлягають постановці на військовий облік в організації,
  • документи військового обліку,
  • організація роботи з ведення військового обліку.
  • повідомлення військкоматів про прийняття військовозобов'язаних та призовників
  • проведення звірок
  • повідомлення про зміну особистих даних військовозобов'язаних працівників
  • подання списків працівників, які підлягають приписці до призовних дільниць
  • відповідальність порушення ведення військового обліку.

Складання та складання обов'язкової звітності. Особливості наповнення. Строки подачі. Закон №5067 «Про зайнятість населення».

  • Виконання квот у розмірі 5% середньооблікової чисельності штатних на працевлаштування громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню;
  • № 3-ПН « Інформація про піт на робочу силу ( вакансій )»;
  • № 4-ПН (план) « Звіт про заплановане вивільнення працівників »;
  • № 4-ПН (факт) « Звіт про фактичне вивільнення працівників ;
  • Форма № 10-ПІ « Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів ».
  • № 1-ПВ термінова - місячна « Звіт з праці »
  • № 1-ПВ термінова — квартальна « Звіт з праці »
  • № 3-ПВ термінова — піврічна « Звіт про використання робочого часу»
  • № 6-ПВ річна « Звіт про кількість працівників , їхній якісний склад та професійне навчання»

Процедура оформлення службового відрядження

  • Поняття службового відрядження.
  • Процедура оформлення направлення працівників у службове відрядження.
  • Відшкодування витрат, пов'язаних із службовим відрядженням.

Практичні завдання:

  • Розробка алгоритму направлення працівника у службове відрядження.
  • Заповнення форми службового завдання працівника у службове відрядження.
  • Заповнення форми наказу про направлення працівника у службове відрядження.
  • Заповнення форми посвідчення про відрядження про направлення працівника у службове відрядження.

Правила надання різних видів відпусток

Щорічні оплачувані відпустки:

  • порядок надання,
  • оформлення.

Графік відпусток:

  • порядок розробки,
  • погодження,
  • затвердження.

Види відпусток:

  • щорічний додатковий оплачуваний,
  • навчальна відпустка,
  • відпустка у зв'язку з вагітністю та пологами,
  • відпустка по догляду за дитиною,
  • відпустка без збереження заробітної плати.

Практичні завдання:

  • Розробка алгоритму надання щорічної оплачуваної відпустки працівнику.
  • Складання графіка відпусток
  • Заповнення форми наказу надання відпустки працівнику.
  • Заповнення форми записки-розрахунку надання відпустки працівнику.
  • Оформлення проекту наказу про відкликання працівника із відпустки.

Переведення на іншу роботу. Звільнення: підстави для припинення трудового договору 

  • Зміна трудового договору, переведення в іншу роботу.
  • Підстави, порядок перекладу. Оформлення.
  • Сумісництво, суміщення. Основні відмінності.
  • Тимчасовий переклад, виконання обов'язків: оформлення, терміни, надбавка до окладу.
  • Підстави та порядок припинення трудового договору.
  • Припинення трудового договору: за згодою сторін; з ініціативи працівника; з ініціативи роботодавця. Документування про звільнення

Практична робота:

  • Розробка алгоритму переведення працівника на іншу роботу.
  • Оформлення угоди до трудового договору про переведення працівника в іншу роботу.
  • Заповнення форми наказу про переведення працівника в іншу постійну роботу.
  • Оформлення пропозиції щодо переведення працівника на іншу постійну або тимчасову роботу.
  • Заповнення форми наказу про переведення працівника в іншу тимчасову роботу.
  • Оформлення проекту наказу усунення працівника з роботи.
  • Оформлення проекту наказу переміщення працівника.
  • Розробка алгоритму звільнення працівника.
  • Оформлення проекту угоди про звільнення працівника за згодою сторін.
  • Заповнення форми наказу про розірвання трудового договору з працівником, звільнення.
  • Заповнення форми записки-розрахунку про припинення дії трудового договору із працівником.
  • Заповнення форми наказу про розірвання трудового договору з працівником, формулювання різних видів підстав.

Особливості ведення обліку відпрацьованого робочого часу

  • Типові форми первинного обліку (види табеля обліку використання робочого часу та розрахунку заробітної плати - форми П-5, П-12, П-13, П-14).
  • Наказ Міністерства статистики від 09.10.1995 № 253.
  • Табель як підставу для нарахування працівникам заробітної плати, допомоги у разі тимчасової непрацездатності, заробітної плати за час відпустки та інших виплат.
  • Табель як поіменний список співробітників, який ведеться за категоріями працюючих у порядку табельних номерів або за абеткою, тобто таблиця.

Корпоративна (організаційна) культура організації

  • Визначення поняття «корпоративна культура».
  • Ідейна та поведінкова сторона корпоративної культури. Вплив корпоративної культури на поведінку персоналу та ефективність діяльності організації.
  • Корпоративна культура - офіційне і неофіційне зведення правил поведінки та взаємовідносин співробітників між собою.
  • Оформлення документів, що регламентують: Положення про корпоративну культуру.

Організація роботи з кадровими документами: ведення, облік трудових книжок, особових справ. Номенклатура справ кадрової служби, підготовка справ до архіву.

Трудова книжка працівника – основний документ, що підтверджує трудовий стаж.

  • Вимоги нормативних правових актів до порядку ведення, обліку та зберігання трудових книжок. Книга обліку руху трудових книжок та вкладишів у них – П-10. Інструкція №58.
  • Трудова книжка: оформлення титульного листа, внесення відомостей про прийом, переведення, звільнення.
  • Порядок внесення змін, виправлень у трудову книжку
  • Вкладиш у трудову книжку. Публікат трудової книжки. Оформлення.
  • Електронна трудова книжка, порядок оформлення. Перехід до електронних трудових книг.
  • Вимоги до Пенсійного фонду України.
  • Формування, ведення особових справ працівників.

 

 Кадрове діловодство:

Сучасна система ведення кадрової документації

  • Правові аспекти документування роботи з персоналом організації.
  • Основи документообігу та документаційного забезпечення.

Порядок розробки, оформлення, ведення та зберігання документів з персоналу:

  • функції кадрових документів,
  • документопотоки,
  • форма документів (уніфікованих форм первинної облікової документації з обліку праці та її оплати),
  • зміст кадрових документів,
  • реквізити, що надають документу юридичної сили.

Особливості ведення електронного документообігу.

Практичні завдання:

  • Розробка покрокового алгоритму роботи з кадровими документами.
  • Поділ документів за потоками.
  • Поділ на види за формами документів.
  • Розробка покрокового алгоритму роботи з уніфікованими формами первинної облікової документації з обліку праці та оплати.
  • Робота з реквізитами, що надають документу юридичну силу.

Робота з локальними нормативними актами

Види локальних нормативних актів:

  • обов'язкові,
  • з урахуванням специфіки.

Локальні нормативні акти організації, що регулюють порядок оформлення розпорядчих та організаційних документів з персоналу:

  • табель форм кадрових документів,
  • графік документообігу,
  • альбом форм кадрових документів

Порядок розробки, погодження, затвердження, застосування ЛНА. 
Внесення змін до ЛНА. Доведення до відома персоналу утримання ЛНА. Відповідальність за порушення правил роботи з ЛНА.

Практичні завдання:

  • Складання переліку обов'язкових ЛНА.
  • Розробка покрокового алгоритму роботи з ЛНА організації.
  • Розробка змісту Правил внутрішнього трудового порядку.
  • Розробка змісту ЛНА щодо захисту персональних даних працівників.
  • Розробка змісту ЛНА щодо системи оплати праці.
  • Робота із колективним договором.
  • Розробка та внесення змін до штатного розкладу.
  • Розробка проекту графіка відпусток.

Складання інструкції з кадрового діловодства з програмами (табель форм кадрових документів, графік документообігу, альбом форм кадрових документів) на курсах кадрового діловодства.

Оформлення факту ознайомлення працівників із ЛНА.

Особливості ведення різних видів документів з особового складу

Обробка та аналіз документації з персоналу.

Перевірка особистих документів працівників та визначення підробок (бланки документів, заміна фотографій, підробка відбитків печаток та ін.)

  • паспорт,
  • трудова книжка,
  • документи про освіту та ін.
  • Оформлення договірних документів:
  • види,
  • форма,
  • структура,
  • правила оформлення

Розробка проектів організаційних та розпорядчих документів з персоналу (наказів, розпоряджень та ін.):

  • види,
  • форма,
  • структура,
  • особливості оформлення
  • доведення до відома персоналу.

Обробка та облік інформаційно-довідкових документів:

  • види,
  • форма,
  • структури.

Робота з обліковими документами щодо оформлення трудових відносин:

  • графіки змінності,
  • табель обліку робочого часу працівників,
  • особиста картка працівника,
  • особиста справа працівника.

Внесення змін до документів з особового складу.

Практичні завдання:

  • Розробка класифікації документів з персоналу.
  • Перевірка справжності індивідуальних документів (паспорти, трудової книжки та інших.).
  • Оформлення трудового договору із працівником.
  • Оформлення наказу прийому працівників працювати.
  • Заповнення дубліката трудової книжки працівника.
  • Оформлення особистої картки працівника.
  • Оформлення наказу про переведення працівників іншу роботу.
  • Оформлення наказу надання відпустки працівникам.
  • Оформлення табеля обліку робочого дня.
  • Оформлення наказу про припинення трудового договору із працівниками.
  • Розробка покрокового алгоритму внесення змін умов трудового договору документи з особового складу.
  • Розробка покрокового алгоритму внесення змін персональних даних працівника до документів з особового складу.

Адміністрація процесів та документообігу з обліку та руху кадрів

Систематизація та організація поточного зберігання кадрової документації:

  • оформлення номенклатури справ кадрової служби
  • терміни зберігання документів,
  • організації ведення та зберігання трудових книжок працівників,
  • оформлення багатосторінкових документів,
  • комплектування документів у відносинах.

Реєстрація, облік та поточне зберігання організаційної та розпорядчої документації з персоналу:

  • реєстраційні/облікові форми (книги та журнали) – ПС на паперових носіях
  • облік та реєстрація документів в інформаційних системах.

Організація документообігу:

  • з підготовки повідомлень, звітної та статистичної інформації з персоналу
  • за поданням документів на запит державних органів та інших організацій,
  • з підготовки, оформлення та видачі копій, виписок з кадрових документів, довідок про трудову діяльність на запит працівників.

Архів:

  • поняття,
  • види,
  • основні завдання відповідно до вимог трудового та архівного законодавства
  • підготовка документів до передачі до архіву,
  • знищення документів.

Відповідальність за порушення вимог чинного законодавства України щодо забезпечення збереження документів з особового складу.

Практичні завдання:

  • Складання номенклатури справ кадрової служби.
  • Складання переліку документів для організації ведення та зберігання трудових книжок працівників.
  • Складання переліку журналів/книг реєстрації документів.

 

Технологія працевлаштування:

Пошук роботи

  • Моніторинг ринку праці, рівня запропонованих заробітних плат, умов, вимог за фахом.
  • Пошук фірми: збір та аналіз доступної інформації про можливих роботодавців.

CV. Підготовка самопрезентації 

  • Складання CV. Важливі дрібниці під час складання Резюме. Найпоширеніша помилка – плагіат.
  • Правила складання Резюме: системність, стислість, поінформованість.
  • Супровідний лист.
  • Надання рекомендацій.
  • Телефонна розмова із представником фірми-роботодавця.

Організація зустрічі із роботодавцем. Співбесіда, тестування: стратегія поведінки. Психологічний тренінг Питання найму, трудові та інші контракти

  • Отримання запрошення на роботу: зустріч із роботодавцем; самопрезентація під час співбесіди.
  • Питання роботодавця: типові, атипові, хитромудрі, на перевірку витримки, на правдивість.
  • Варіанти можливої ​​співбесіди (Ситуаційна співбесіда. Стресова співбесіда. Групова співбесіда. Метод проективного інтерв'ю.)
  • Тести: професійні; особистісні; міжособистісні.
  • Отримання роботи: укладання договору, види договорів, їх наслідки; випробувальний термін.
  • Що обов'язково потрібно з'ясовувати претенденту до оформлення трудових відносин.
  • Приклади поведінки "хитрих" роботодавців, "безкоштовна" робота.
  • Алгоритм та правила «правильного» працевлаштування. 

Психологія спілкування з клієнтами:

Психологія успішного спілкування з клієнтами

  • Імідж та його складові в очах клієнта
  • Чи не вербальні характеристики іміджу - зовнішній вигляд, особливості пластики, міміки, невербальних характеристик мови.
  • Вербальні характеристики – вибір мови спілкування, культура спілкування, грамотність мови (професійний сленг, слова паразити тощо). Важливість грані між дружелюбністю та фамільярністю, впевненістю у собі та самовпевненістю, вимогливістю та нахабством.
  • Репутація та «легенда про себе», значення, прості способи створення правильної «легенди».
  • Темперамент, характер, цінності та установки. Які особливості допомагають, а які заважають встановленню правильних стосунків із клієнтом.
  • Підстроювання. Психоманіпулятивні техніки, що підвищують ефективність спілкування (переконливість мови, вміння викликати довіру і просто подобатися людям).
  • Основи НЛП – заборонені слова та фрази, способи формування «позитивних формул». Мовні сигнали від клієнта, їх важливість та робота з ними.
  • Заборонені теми для обговорення з клієнтами.
  • Заборонені теми для обговорення між колегами у клієнтах.

Клієнт.

  • Класифікація клієнтів за гендерними, віковими, соціальними та психологічними особливостями.
  • Особливості сприйняття жінки – клієнта та чоловіка – клієнта.
  • Особливості роботи з різними віковими категоріями.
  • Соціальний статус клієнта та його значення.
  • Психологічні особливості клієнта, способи виявлення, їх облік у роботі з клієнтом.
  • Потреби, бажання та цілі клієнта – головний орієнтир у побудові роботи з клієнтом.
  • Виявлення потреб, бажань та цілей клієнта за допомогою техніки активного слухання.

Конфлікт.

  • Робота зі скаргами та запереченнями.
  • Слова - конфліктогени;
  • Види претензій: обгрунтовані, необгрунтовані, з метою шантажу;
  • Необхідність привітання заперечень;
  • Основні помилки під час прийняття скарг;
  • Як правильно говорити "ні";
  • Робота із стандартними претензіями;
  • Чим можуть бути корисні Вам претензії та скарги клієнтів;
  • Коли необхідно залучати адміністрацію до вирішення ситуації.

 1С: Зарплата та управління персоналом:

Початкове заповнення інформаційної бази. Налаштування параметрів обліку

  • Заповнення класифікаторів та довідників
  • Введення відомостей про організацію, підрозділи
  • Виробничий календар
  • Стандартні графіки роботи, змінні графіки роботи
  • Штатний розклад

Регламентований кадровий облік організації

  • Відомості про працівників організації
  • Прийом на роботу, кадрове переміщення, звільнення
  • Графік відпусток організації, чергова щорічна відпустка
  • Залишки відпусток
  • Навчальна відпустка
  • Відпустка по догляду за дитиною
  • Звіт по відпустках

Регламентований кадровий облік організації

  • Договори на виконання робіт
  • Відрядження
  • Відсутність на роботі, повернення на роботу
  • Заплановані кадрові перестановки
  • Табель обліку робочого часу за формою П-5.

Кадрові звіти. Військовий облік. Регламентовані звіти

  • Налаштування та формування кадрових звітів
  • Створення нових варіантів звітів
  • Військовий облік
  • Регламентовані звіти. Повідомлення про прийом працівника на роботу.
  • Звіт про вакансії.

Планування потреб у персоналі. Забезпечення бізнесу кадрами

  • Створення управлінської структури підприємства.
  • Кадровий план, створення, зміна, затвердження. Аналіз кадрового плану.
  • Реєстрація вакансій Механізм "Набір персоналу". Робота із кандидатами.
  • Врахування ефективності залучення персоналу. Звіт з вакансій.
  • Прийом працювати кандидатів. Оцінка випробувального терміну.

Документи управлінського кадрового обліку. Планування зайнятості

  • Прийом на роботу, звільнення, кадрове переміщення у компанії
  • Зайнятість персоналу, планування зайнятості, оцінка зайнятості
  • Планування відпусток, механізм затвердження відпусток, Реєстрація відпусток. Звіти з відпусток в управлінському обліку.
  • Планування заходів компанії, оцінка участі персоналу у заходах

Управління компетенціями та атестаціями. Навчання працівників

  • Введення інформації щодо курсів навчання.
  • Планування навчання. Проходження курсів навчання
  • Компетенція працівників, шкали оцінки компетенції. Оцінка компетенції працівників, які пройшли навчання
  • Посадові компетенції.
  • Механізм "Атестації співробітників". Реєстрація атестаційних листів. Аналіз результатів атестації працівників.

Управління фінансовою мотивацією персоналу та планування витрат

  • Фінансова мотивація персоналу.
  • Показники схеми мотивації. Введення нових управлінських нарахувань. Розробка тимчасових схем фінансової мотивації персоналу.
  • Аналіз схеми мотивації. Затвердження та застосування нових схем мотивації.
  • Планування витрат. Сценарії планування. Порівняльний аналіз витрат за персонал.

 

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 09:30 - 12:30
2024-05-06
понеділок
Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-04-22
понеділок
2024-04-24
середа
2024-05-01
середа
2024-05-07
вівторок
2024-05-08
середа
2024-05-15
середа
2024-05-21
вівторок
2024-05-22
середа
2024-05-29
середа
2024-06-04
вівторок
2024-06-05
середа
2024-06-12
середа
2024-06-18
вівторок
2024-06-19
середа
2024-06-26
середа
2024-07-02
вівторок
2024-07-03
середа
2024-07-10
середа
2024-07-16
вівторок
2024-07-17
середа
2024-07-24
середа
2024-07-30
вівторок
2024-07-31
середа
2024-08-06
вівторок
2024-08-07
середа
2024-08-14
середа
2024-08-20
вівторок
2024-08-21
середа
2024-08-28
середа
2024-09-02
понеділок
2024-09-04
середа
2024-09-09
понеділок
2024-09-11
середа
2024-09-16
понеділок
2024-09-18
середа
2024-09-23
понеділок
2024-09-25
середа
2024-09-30
понеділок
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2024-04-22
понеділок
2024-04-24
середа
2024-04-29
понеділок
2024-05-01
середа
2024-05-08
середа
2024-05-11
субота
2024-05-13
понеділок
2024-05-15
середа
2024-05-20
понеділок
2024-05-22
середа
2024-05-27
понеділок
2024-05-29
середа
2024-06-03
понеділок
2024-06-05
середа
2024-06-10
понеділок
2024-06-12
середа
2024-06-17
понеділок
2024-06-19
середа
2024-06-24
понеділок
2024-06-26
середа
2024-07-01
понеділок
2024-07-03
середа
2024-07-08
понеділок
2024-07-10
середа
2024-07-15
понеділок
2024-07-17
середа
2024-07-22
понеділок
2024-07-24
середа
2024-07-29
понеділок
2024-07-31
середа
2024-08-05
понеділок
2024-08-07
середа
2024-08-12
понеділок
2024-08-14
середа
2024-08-19
понеділок
2024-08-21
середа
2024-08-26
понеділок
2024-08-28
середа
2024-09-02
понеділок
2024-09-04
середа
2024-09-09
понеділок
2024-09-11
середа
2024-09-16
понеділок
2024-09-18
середа
2024-09-23
понеділок
2024-09-25
середа
2024-09-30
понеділок

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору