Школа бізнесу - Event курси
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Event-менеджер


Event курси

Event менеджер

очно в Києві або онлайн

52 ак години (13 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв).  Тривалість: від 1 до 1,5 місяців. 3-5 разів в тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під свій графік роботи.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні  групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30.
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45.

Вартість начвання:очного (офлайн/онлайн) навчання:

  • 5 040 грн (оплата зразу)
Акційна ціна діє з 15.04.2024 по 20.04.2024 року!

Після закінчення курсу Ви будете вміти: 

  • Розробляти концепції заходів, генерувати ідеї, проводити брейн-стормс
  • Презентувати концепції, готувати пропозиції, формувати візуалізацію проекту (запрошення, тизери, банери, декорації, подарунки)
  • Організовувати та планувати роботу проектної групи, моделювати заходи, передбачати логістику через основні проектні документи
  • Аналізувати та підбирати підрядників, складати бриф
  • Планувати проведення event-проектів, бюджетувати
  • Писати сценарії заходів, таймінг заходу та розробляти логістику реалізації проекту
  • Формувати розважальні програми заходу (підбір артистів, ведучих, промоутерів)
  • Створювати пост-проектну звітністьвизначати канали збуту товарів та послуг;
Навчання проводиться з "нуля". Після закінчення навчання видається диплом і заявки на роботу. 

Навчальна програма

Структура навчальної програми:

В програму входять наступні дисципліни:

Просування event-послуг:

 

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Навчальна програма:

 Event-менеджмент:

Введення в event - менеджмент

  • Хто такий event -менеджер?
  • Що таке захід: для кого він (аудиторія), з якою метою організується, завдання заходу, які існують види та формати заходу, оцінка успішності заходу
  • Просування. Способи привернення уваги до вашого заходу

Створення концепції заходу

  • Генерування ідей, брейнсторм , визначення теми, сюжету заходу
  • Проведення реального брейнсторму , підбиття підсумків – документування ідей
  • Завдання додому: написання пробної концепції заходу у форматі Power Point (3-4 слайди).
  • Розробка сценарного плану, композиція свята

Логістика заходу. Складання плану робіт на прикладах реальних проектів

  • Формулювання цілей та завдань заходу для його учасників
  • Час та темп виконання
  • Планування ресурсів та розподіл робіт
  • Планування ходу заходу та оперативного управління
  • Приклади складання проектних документів ( check-list , монтажний лист, сценарний план, detailed plan )
  • Ігровий кейс: Нарада щодо заходу. Подання проектних документів

Підрядники та вибір місця проведення заходу на прикладах реальних проектів

  • Хто вам потрібний і хто може допомогти під час підготовки заходу
  • Робота з підрядниками
  • Приміщення. Вибір місця проведення заходу, намети. Варіанти майданчиків, залежно від формату заходу. Особливості, підводне каміння.
  • Майданчик - ресторан (за що ресторан може підвищити ціну, що робити, чи варто працювати з рестораном без договору)
  • Приклади розсаджування, заповнюваність зали
  • Бронювання залу для заходу
  • Організація кейтерингу.
  • Ігровий кейс: "Переговори з підрядниками (з артистами, зірками, технічними фахівцями)"
  • Завдання додому: скласти зразковий check-list , знайти в інтернеті підрядників, обладнання та місце проведення заходу для семінару, круглого столу компанії. Для цього завдання видається табличка-методичка на аркуші формату А4 з вступними даними за цілями заходу, кількістю гостей, основними пунктами програми
  • Слухач повинен внести до кожного рядка підрядника, список обладнання та можливе місце проведення заходу з цінами.
  • Технічне забезпечення – світло, звук, сцени, спецефекти. Що не можна використати і де, техніка безпеки.
  • Оформлення та декор. Правила роботи із декораторами. Жива флористика, драпірування, прикраси. Орендовані конструкції.

Робота з артистами

  • Ведучі. Як правильно вибрати ведучого, на що звернути увагу. Від чого може залежати вартість.
  • Музичне оздоблення. Фонова музика, гурти та виконавці. Для якого формату доречний той чи інший виконавець. На що звернути увагу на замовлення музичного оформлення, технічні особливості.
  • Танцювальні колективи. Різноманітність напрямків та жанрів.
  • Оригінальний жанр. Вибір артистів, специфіка номерів та технічних можливостей.
  • Циркові артисти. Специфіка роботи.
  • Робота із зірками. Українські зірки, російські та зірки СНД. Ціна, що до неї включено і від чого вона залежить. Технічний та побутовий райдер. Складнощі, які можуть виникнути. Робота із зарубіжними артистами.
  • Особливості роботи з артистами, договори, розписки, взаєморозрахунки. Залежність ціни від ступеня відомості артиста або від якості робіт. Ціноутворення. Як працювати з демо матеріалами. Що необхідно уточнювати та ретельно контролювати. "Зіркова хвороба" у зірок і не тільки, як з нею працювати.

Проектна команда, персонал. Проблеми при організації заходів

  • Ефективний обмін інформацією
  • Організація роботи, мотивування учасників
  • Процедури взаємодії з Клієнтами
  • Основні ризики та помилки заходів
  • Запас міцності заходу
  • Етика, боротьба із крадіжками
  • Страхування та юридичні питання
  • Фінансові ризики та способи їх нейтралізації

Фінансове управління заходами - бюджетування

  • Що впливає на бюджет
  • Доходи і витрати. Оптимізація витрат
  • Приклади розрахунків бюджету
  • Формування ціни послуг у галузі event -менеджменту
  • Гонорар event -агентства
  • Ігровий кейс: «Зустріч із клієнтом: відпрацювання навичок демонстрації нанесених наочних матеріалів, заповнення брифу, підписання договору, обговорення питання бюджету заходу»
  • Завдання додому: заповнити рядки бюджету (заповнити таблицю) невеликого заходу (видається клієнтський бриф кожній групі) згідно з функціоналом у групі (дизайнер, режисер, технічний директор), надіслати інформацію проектному менеджеру, проектний менеджер зводить таблицю, відправляє менеджеру по роботі з клієнтами, той у свою чергу відправляє клієнту (автору курсу) із супровідним листом

Заходи для преси на прикладі кейсів із реальними проектами

  • Робота з пресою, створення інформаційного приводу, завдання прес-заходів
  • Формати заходів для преси, способи оформлення прес-заходів, створення креативної концепції
  • Логістика (складання чек листа та план заходу), технічне та змістовне забезпечення прес-заходу (складання монтажного листа)
  • Практичні рекомендації, поділ на групи, постановка завдань, тимчасові інтервали для проектної роботи, початок роботи в групах
  • Практикум: робота в групах на складання проектної пропозиції у форматі Power-Point (20 хв) з двох основних видів прес-заходів: прес-конференція та прес-тур

Маркетингові заходи (запуски нової продукції, презентації тощо) на прикладах реальних проектів

  • Практикум: робота в групах зі створення пропозиції щодо організації заходу за наступними пунктами
  • Концепція заходу (ідея, легенда)
  • Оформлення простору заходу, поділ на зони
  • Таймінг, попередній сценарій, розважальна програма
  • Вибір підрядників, місце проведення, бюджет

Приватні івент-заходи

  • Дні народження та ювілеї (вітання, сюрпризи, розіграші)
  • Освідчення в коханні, заручини
  • Дівич- та парубоцькі вечори
  • Календарні свята

Специфіка роботи із приватними клієнтами.

  • Розглядаються питання: як дізнатися, що хоче клієнт, яке зробити пропозицію, які послуги запропонувати, скільки зустрічей проводити, як закрити угоду, робота на заході та після нього.
  • Документація: попередній кошторис, презентація, візуалізація, договір, звіт.

Корпоративні заходи на прикладах реальних проектів (корпоративні події, свята, виїзні конференції, партнерські заходи)

  • Корпоратив, ювілей фірми, професійне свято, зимові та літні заходи
  • Практикум: робота у групах на створення пропозиції щодо організації заходу за такими пунктами:
  • Концепція заходу (ідея, легенда, сюжет)
  • Оформлення простору заходу, поділ на зони
  • Таймінг, попередній сценарій, розважальна програма
  • Вибір підрядників, місце проведення, бюджет

Бізнес-заходи 

  • Презентації
  • Конференції
  • Семінари
  • Виставки
  • Акції
  • ділові зустрічі та переговори
  • Розглядаються питання: мети бізнес івента, різниця між попереднім і остаточним кошторисом, найпоширеніші вимоги та побажання, специфіка платежів.
  • Документи: кошторис, презентація, договори.

Весільні заходи

  • Етапи весілля
  • Організація весілля та координація
  • Ранок нареченої
  • Таймінг весільного заходу
  • Фотосесія
  • Виїзна весільна церемонія
  • Весільний бенкет

Дитячі свята

  • Дні народження
  • Випускні після 9 та 11 класу
  • Розглядаються питання: варіанти програм для різного віку, особливості роботи з дитячими установами.
  • Формати (тематичні свята, концерт+банкет , тимбілдинг, квест, рольові ігри, на свіжому повітрі)

 Техніка продажу В2С:

Алгоритм успішного продажу, продаж В2С

  • Поняття циклу продажу
  • Етапи продажів
  • Делегування у продажах - CRM система, як особистий помічник

Клієнтоорієнтований підхід у продажах

  • Основи клієноорієнтованого підходу у продажах
  • Навички підстроювання під клієнтів
  • Стратегії поведінки з кожним типом клієнта
  • Тестування на приналежність до того чи іншого поведінкового типу
  • Складання профілю кожного типу клієнтів та способів його розпізнавання
  • Практикум: Ділова гра «Улюблений клієнт», моделювання процесу продажу різних типів клієнтів

Продажі в чатах та месенджерах

  • Специфіка роботи у чаті
  • Етапи продажів у чаті
  • Раппорт, збір інформації, презентація, закриття продажу
  • Практикум: Підготовка скрипта для роботи в чаті

Специфіка телефонного продажу

  • Підготовка до дзвінка: аргументи, ключові фрази, сценарій розмови.
  • Як написати сценарій для телемаркетингу Зразки сценаріїв.
  • Психологічна підготовка: як настроїти себе на успіх.
  • Формування клієнтської бази: де взяти початкові контакти як і організувати роботу з ними.
  • Первинний контакт із клієнтом по телефону: як «закинути гак» та викликати інтерес до себе.
  • Техніки виявлення осіб, які приймають рішення.
  • Проходження секретарського бар'єру.
  • Управління ініціативою у телефонній розмові: як привести клієнта до необхідного результату.
  • Подання продукту: особливості презентації по телефону та найчастіші помилки.
  • Використання питань для переконання клієнта.
  • Техніки закриття угоди за телефонного контакту.

Встановлення контакту на зустрічі з клієнтом

  • Встановлення контакту через різні засоби комунікації: вербальні, невербальні, паравербальні.
  • Засоби встановлення контакту: знайомство, вступ-комплімент, подяка, рекомендаційний вступ, вступ-подарунок, вступ-споживча цінність, вступ з приводом, вступ на основі спільності.
  • Техніки малої розмови.
  • Особливості національних привітань.
  • Практикум: Встановлення контакту

Виявлення потреби. Воронка питань та СПІН

  • Вміння ставити запитання
  • Активне слухання
  • Техніки підтвердження потреб
  • Воронка питань
  • Інтереси клієнта
  • Усвідомлені та неусвідомлені потреби
  • Техніка СПІН

Презентація рішення

  • Властивість, переваги, вигода – створюємо аргументацію
  • ВИ-позиція
  • Методи посилення презентації
  • Особливості аудиторії та статусу клієнтів
  • Алгоритм відповіді на запитання у презентації

Як збільшити середній чек. Зростання продажів через збільшення середнього чека.

  • Аналіз середнього чека. Формула розрахунку.
  • Продаж супутніх товарів та послуг, як правильно запропонувати клієнту додатковий товар.
  • Збільшення кількості куплених одиниць додаткового товару
  • Слова-стимули.

Заперечення клієнта як етап процесу продажу та переговорів

  • Конструктивна взаємодія з клієнтом у ході всіх етапів продажу та переговорів для запобігання можливим запереченням
  • Навички ефективної ділової комунікації як спосіб мінімізації опору: техніки побудови активного діалогу, методи утримання ініціативи у розмові
  • Навички ефективного прийому та передачі інформації як спосіб запобігання запереченням
  • Стратегії поведінки у конфліктній ситуації
  • Маніпуляція як різновид конфліктної поведінки, техніки протистояння маніпулятивному впливу
  • Позитивне вирішення конфліктної ситуації та управління конфліктом

Типові заперечення та робота з «важким» клієнтом та особливості вербальної та невербальної поведінки у складних ситуаціях

  • Класифікація відмов та заперечень клієнтів. Стратегії взаємодії з представниками різних «проблемних категорій» клієнтів
  • Плюси та мінуси поведінки різних категорій «важких» клієнтів для оточуючих
  • Значення планування власних часових ресурсів під час спілкування з «важкими» клієнтами
  • Алгоритм роботи із запереченнями
  • Клієнт заперечує – отже, він зацікавлений
  • Правила підстроювання. Прийоми та методи емоційного «підстроювання» під співрозмовника при роботі з запереченнями
  • Техніки зняття емоційної напруги
  • Техніки активного слухання у роботі з претензіями та запереченнями
  • Навички конструктивної критики у ситуації взаємодії із «важким»співрозмовником

Закриття угоди

  • Ознаки готовності клієнта до закриття угоди
  • Прийоми завершення угоди
  • Практикум: Закриття угоди

Особливості продажів у торговому залі.

  • Особливості продажу товарів у торговому залі
  • Етапи взаємодії з покупцями у торговому залі
  • Перша зустріч із покупцем: як викликати позитивні емоції
  • Встановлення контакту з покупцем
  • Особисті потреби покупця
  • Питання виявлення потреб покупця: як зрозуміти, чого хоче клієнт. Техніка ставлення запитань та їх логічна послідовність
  • Метод: питання – відповідь – підтримка
  • Міні-презентація: "смачне" подання товару
  • Як правильно розповісти про товар. Формула: Характеристики – переваги – вигоди. Який результат клієнт отримує від використання.
  • Цікаві та важливі для покупців факти про товар
  • Конкурентні переваги: сервіс, асортимент, гарантії, зручність, спеціалізація.
  • Заперечення клієнтів та відповіді на них

 Управління рекламою:

Введення у рекламу

  • Цілі та завдання рекламної діяльності.
  • Реклама у бізнесі та соціумі.
  • Фахівці та рекламні агенції
  • Основні професійні поняття.

Реклама як важлива частина комплексу просування.

  • Напрями реклами. Класифікація та види реклами.
  • Реклама як частина рекламного комплексу.
  • Зв'язок реклами з цілями бізнесу та цілями маркетингу.
  • Постановка рекламних цілей та завдань.
  • Моделі спілкування.
  • AIDA та інші формули ефективної комунікації.
  • Компоненти рекламного повідомлення.

Види реклами, особливості розробки та застосування. Взаємодія та зв'язок з іншими інструментами просування. Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).

  • Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).
  • Класична реклама (ATL): ТВ-реклама, друкована реклама, радіореклама, зовнішня реклама. Особливості застосування.
  • Реклама та BTL
  • Реклама та трейд-маркетинг (POS-матеріали та ін.)
  • Реклама та digital -просування.
  • Реклама та SMM
  • Реклама та директ-маркетинг.
  • Реклама та PR
  • Реклама та брендинг.
  • Специфічні види реклами (вірусна реклама тощо).
  • контекстна реклама

Елементи рекламного дизайну.

  • Логотип с. Його різновиди, призначення, структура, образна мова.
  • Фірмовий стиль.
  • Шрифт. Взаємозв'язок форми та семантики. Правила конструювання, використання та поєднання шрифтів у рекламному повідомленні.
  • Піктографіка . Універсальність комунікативного інструментарію, особливості стильових рішень.
  • Інфографіки. Принципи візуалізації інформації. Типи інфографіки, напрями її використання.
  • Дизайн рекламного модуля.
  • Комплексний підхід до вирішення рекламної задачі.

Креативність та логіка у створенні дизайну реклами.

  • Правила, що є основою створення рекламних повідомлень.
  • Бриф як основа впорядкованої взаємодії. Логічна структура рекламної діяльності.
  • Використання стандартних та креативних прийомів у різних видах реклами.

Виробництво реклами. Основні принципи та правила. Рекламні носії

  • Рекламні носії Тенденція розвитку, життєвий цикл.
  • Виробництво друкованої реклами
  • Фотографія та реклама
  • Виробництво ТВ-реклами, відеореклами
  • Виробництво радіореклами
  • Виробництво зовнішньої реклами
  • Виробництво POS –матеріалів та рекламних матеріалів для трейд-маркетингу та BTL.
  • Виробництво реклами для digital та SMМ.
  • Нативна реклама
  • Виробництво специфічної реклами (вірусної, прихованої, технології хайпа тощо).

Створення брендбуку. Різні аспекти рекламної діяльності.

  • Брендбук. Його розробка та використання для цілей рекламного дизайну. Варіанти та структура брендбука.
  • Дизайн-проект від ескізу варіантів до подачі та супроводу.

Рекламна діяльність фірми

  • Планування рекламної кампанії: основні етапи її підготовки та здійснення.
  • Аналіз впливу реклами обсяги продажів.

Промо-акції

  • Чому промо-акції - з погляду компанії та покупця?
  • Відмінності між рекламою загалом та промо-акціями.
  • Порівняння промо-акцій коїться з іншими видами реклами.
  • Основні питання промо-акцій.
  • Що можуть, а що не можуть зробити акції?
  • Коли ми маємо використовувати промо-акції?
  • Чинники впливають ефективність промо-акций.
  • Два основних види промо-акцій - trade (робота з торговими точками) та consumer (робота зі споживачами). Їх цілі та стратегії.
  • Види промо-акцій, орієнтованих на покупця: Купони, Конкурси, Лотереї, Розпродаж, Відшкодування, Пропозиція премій, Реклама на спеціальних товарах, Програма пропозиції, Зразки, Семплінг , Інтерактивне просування.
  • Види промо-акцій, орієнтовані на посередника (торгові точки/ trade ): Стенди в місцях продажу, Конкурси та лотереї для посередників, Торгові ярмарки, виставки та презентації, Гроші за просування, Дилерська премія, Торговельна угода, Таємничий покупець.
  • Cross-promo (спільна промо-акція). Наскільки це потрібне?
  • Flash Mob – новий вид промо. Що це таке та як його можна використовувати.
  • Розрахунок ефективності промо-акцій – розрахунок Incremental volume .
  • Чинники, що впливають обсяг продажів. Оптимальний час початку та проведення промо-акцій.
  • Розробка, підготовка промо-акцій.
  • Правила оформлення рекламних матеріалів, оголошень у пресі та ін. Обов'язкові пункти.
  • Бюджет акцій. Типи акцій з бюджетів. Категорії витрат.
  • Вибір виконавця.
  • Здійснення та підбиття підсумків.
  • Типові помилки промо-акцій. Дрібниц немає! Зекономлені 200 доларів можуть обернутися даремно витраченим бюджетом.
  • Аудит промо-акцій. Цілі аудиту. Механіка аудиту. Використання результатів.
  • Законодавство та промо-акції.
  • Бази даних, отримані в результаті промо-акцій - зміст, структура та подальше використання.

Special Events (спеціальні заходи)

  • Класифікація в залежності від завдань, за спрямованістю, за цільовою аудиторією, за територіальним охопленням, за термінами проведення.
  • Створення нових заходів, участь у існуючих.
  • Завдання, які можна вирішити за допомогою спеціальних заходів
  • Спонсорство.
  • Виставки, конференції
  • Спеціальні заходи як логічне завершення промо-акцій.

Програми лояльності

  • Цілі, завдання.
  • Ключові фактори набуття лояльності.
  • Ключові фактори втрати лояльності.
  • 12 законів клієнтської лояльності.
  • Цільові аудиторії програм лояльності
  • Здійснення, витрати, результати.
  • Бонусні системи заохочення лояльних споживачів. Їхні види.
  • Сфери застосування програм.

 

 Маркетинг та просування у соціальних медіа:

Поняття «соціальні медіа», історія виникнення

  • Історія розвитку
  • Термінологія
  • Основні види та характеристики соціальних медіа

Основи маркетингу у соціальних мережах

  • П'ять видів монетизації інтернет-проектів
  • Успішні кейси швидкого розкручування SMM-спільнот
  • Як вести SMM для B2B

KPI

  • Три основні показники ефективності в SMM
  • Головні KPI для керівника
  • Як виміряти ефективність SMM маркетингу
  • Що таке UTM мітки та як їх використовувати
  • Як враховувати дзвінки із соц. мереж
  • Практика: Знайомство з SMM та веб-аналітикою

Контентна стратегія

  • Види стратегій контенту
  • Способи автоматизації контенту
  • Практика: Складання першого плану контенту

Створення та управління спільнотою

  • Реєстрація та оформлення спільнот у соціальних мережах
  • Чим відрізняється група від пабліка Вконтакте та у FaceBook
  • Відкладені пости Вконтакте та у FaceBook
  • Використання SMM-смайлів
  • Практика: Створення спільноти, публікація відкладених постів, використання смайлів у постах

Оформлення спільноти

  • Що таке WIKI-розмітка та як її використовувати у своїй спільноті?
  • Практика: Створення wiki -меню та wiki -постів

SEO у соціальних мережах

  • Пошукове просування для соціальних мереж
  • Використання мотивованого трафіку
  • Практика: Купівля платних учасників у свою спільноту

Таргетована реклама

  • Що таке таргетована та ретаргетована реклама?
  • Розробка стратегії таргетування показу рекламних оголошень
  • Розміщення текстових та медійних рекламних оголошень в інтернет-медіа
  • Як показувати свою рекламу клієнтам, у яких ви знаєте лише телефон чи email
  • Як використовувати нестандартні таргетинги , що відсутні в стандартному інтерфейсі
  • Практика: Налаштування таргетованої реклами Вконтакте , FaceBook , Однокласники
  • Практика: Налаштування реклами за номерами телефонів та емейлів

Партнерський маркетинг

  • Складання медіа-плану проведення рекламної кампанії
  • Робота з лідерами думок
  • Проведення конкурсів та опитувань у соціальних медіа
  • Практика: Розрахунок витрат та віддачі від публікацій у сторонніх спільнотах
  • Практика: Визначення переможців для конкурсів

SMO: Інтеграція сайту та SMM

  • Як використовувати ваш сайт для розкручування соц. мереж
  • Як підвищити довіру до вашого сайту за допомогою відгук із соц. мереж
  • Що таке програма в соц. мережах і чим воно ефективне
  • Практика: Створюємо свою програму у Вконтакті та FaceBook
  • Практика: Налаштування віджетів для Вконтакте , FaceBook , Однокласники

Психологія спілкування з клієнтами:

Психологія успішного спілкування з клієнтами

  • Імідж та його складові в очах клієнта
  • Чи не вербальні характеристики іміджу - зовнішній вигляд, особливості пластики, міміки, невербальних характеристик мови.
  • Вербальні характеристики – вибір мови спілкування, культура спілкування, грамотність мови (професійний сленг, слова паразити тощо). Важливість грані між дружелюбністю та фамільярністю, впевненістю у собі та самовпевненістю, вимогливістю та нахабством.
  • Репутація та «легенда про себе», значення, прості способи створення правильної «легенди».
  • Темперамент, характер, цінності та установки. Які особливості допомагають, а які заважають встановленню правильних стосунків із клієнтом.
  • Підстроювання. Психоманіпулятивні техніки, що підвищують ефективність спілкування (переконливість мови, вміння викликати довіру і просто подобатися людям).
  • Основи НЛП – заборонені слова та фрази, способи формування «позитивних формул». Мовні сигнали від клієнта, їх важливість та робота з ними.
  • Заборонені теми для обговорення з клієнтами.
  • Заборонені теми для обговорення між колегами у клієнтах.

Клієнт.

  • Класифікація клієнтів за гендерними, віковими, соціальними та психологічними особливостями.
  • Особливості сприйняття жінки – клієнта та чоловіка – клієнта.
  • Особливості роботи з різними віковими категоріями.
  • Соціальний статус клієнта та його значення.
  • Психологічні особливості клієнта, способи виявлення, їх облік у роботі з клієнтом.
  • Потреби, бажання та цілі клієнта – головний орієнтир у побудові роботи з клієнтом.
  • Виявлення потреб, бажань та цілей клієнта за допомогою техніки активного слухання.

Конфлікт.

  • Робота зі скаргами та запереченнями.
  • Слова - конфліктогени;
  • Види претензій: обгрунтовані, необгрунтовані, з метою шантажу;
  • Необхідність привітання заперечень;
  • Основні помилки під час прийняття скарг;
  • Як правильно говорити "ні";
  • Робота із стандартними претензіями;
  • Чим можуть бути корисні Вам претензії та скарги клієнтів;
  • Коли необхідно залучати адміністрацію до вирішення ситуації.

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

Оплата на сайті,  отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa, Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на сторінку .....

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору