Школа бізнесу - Курсы Частный предприниматель (СПД)
Консультації:
Про компанію
Знижки та акції
Відгуки
Онлайн консультації
Статті
Контакти
Зателефонуйте мені
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте і спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть Ваше ім'я
Введіть курс навчання
Введіть номер телефону
Введіть число
з картинки*:
Введіть число
* обов'язкові для заповнення поля
Онлайн консультації по Skype
Головна /   Школа бізнесу /   Курси Приватний підприємець (ФОП)


Курси Приватний підприємець (ФОП)

очно в Києві або онлайн

52 ак години (13 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв).  Тривалість: від 1 до 1,5 місяців.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість навчання:

  • 4 680 грн. 
Акційна ціна діє з 25.03.2024 по 28.03.2024 року!

 

Аудиторія курсу Приватний підприємець (ФОП) складається з:

  • всі охочі навчитися вести звітність з ФОП (суб'єкт підприємницької діяльності - фізична особа підприємець), приймати на роботу персонал, керувати та вести облік кадрів.

Після закінчення курсу Ви будете вміти:

  • відкривати ФОП,
  • оформляти первинну документацію,
  • вести книгу доходів та витрат,
  • самостійно вести облік підприємця на єдиному податку,
  • складати податкову звітність,
  • приймати на роботу співробітників та правильно їх оформлювати,
  • здійснює нарахування та виплату заробітної плати найманим співробітникам.

Курси приватних підприємців СПД розраховані як на тих, хто тільки планує відкрити СПД (ФОП), так і для приватних підприємців, які бажають отримати знання щодо правильного ведення бухгалтерського та податкового обліку, управління кадрами та інших найважливіших аспектів підприємницької діяльності СПД. Розглядається облік при спрощеній системі оподаткування, а також на загальній.

Після закнчення навчання видається диплом

Навчальна програма

Записатись на курс
Помилка доступу до сервера.
Спробуйте пізніше.
Невірно введені дані.
Виправте та спробуйте ще раз
Ваш запит успішно відправлений.
Введіть ваше ім'я
Введіть номер телефону
* поля, обов'язкові для заповнення

Навчальна програма:

 Основи підприємництва:

Сутність підприємницької діяльності. Підприємництво та його форми

  • Поняття «підприємництво», «підприємницька діяльність», «бізнес»;
  • Мотиви підприємницької діяльності, види.
  • Поняття місії власника капіталу та комерційної форми.
  • Закон України «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців», «Господарський кодекс України», «Цивільний кодекс України».

Підприємницька ідея та механізм її втілення

  • Підприємницька ідея, визначення переваг підприємства, що створюється, поняття «сегментація ринку», «ринкова ніша».
  • Технологія започаткування бізнесу.
  • Організаційна структура підприємства.
  • Основні типи та види власності.
  • Організаційно-правові форми суб'єктів підприємницької діяльності – фізичних та юридичних осіб відповідно до Цивільного та Господарського кодексу.

Основні види підприємств та їх організаційні форми

  • Види підприємств, організаційні форми підприємств («Державний класифікатор «Класифікація організаційно-правових форм господарювання», Закон України «Про господарські товариства»).

Види господарських товариств в Україні

  • Акціонерне товариство, товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство , ін.

порядок реєстрації підприємства. Установчі документи

  • Розробка проекту Статуту, Установчого договору.
  • Статут підприємства, його зміст.

Статутний фонд та його формування

  • Поняття «статутний фонд», формування статутного фонду, збільшення статутного фонду, зменшення статутного фонду.

Державна реєстрація суб'єктів підприємницької діяльності

Функції Державно-реєстраційної служби

  • Державний реєстр № 4839 та Закон № 4834.
  • Отримання витягу з Єдиного державного реєстру.
  • Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» від 15.05.2003 року №755-IV.
  • Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» щодо проведення електронної реєстрації».
  • Принцип «єдиного вікна» (Закон державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).
  • Постановка на облік (ДФСУ, ПФУ, ФССУ).
  • Електронний кабінет платника податків.
  • Публічні реєстри (реєстр заяв на бюджетне відшкодування ПДВ та тимчасовий реєстр заяв про повернення суми бюджетного відшкодування).
  • Єдиний реєстр податкових консультацій.

Організація бізнесу. Бізнес планування. Основні засоби організації власного бізнесу

  • Стартап підприємства: Pre-startup , Pre-seed , Seed .
  • Бізнес планування. Правила упорядкування бізнес-плану. Стандартний порядок. Види бізнес-планів. Поширені помилки та прорахунки.
  • Планування матеріальних та фінансових потоків.

Обмеження підприємництва

  • Види діяльності, що підлягають обмеженню чи забороні; види діяльності, що можуть здійснювати державні підприємства.
  • Ліцензування
  • Види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню; Закон України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», Постанова КабМіну «Про термін дії ліцензії на проведення певних видів господарської діяльності, розмір та порядок зарахування плати за неї видачу».
  • Процедура одержання ліцензій.
  • Контролює наявність ліцензій у контрагентів.

Припинення діяльності підприємства

  • Процедура ліквідації фізичних осіб – підприємців
  • Повідомлення про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.
  • Ліквідація підприємства; реорганізація підприємства; причини ліквідації; механізм ліквідації підприємства.
  • Закон України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , банкрутство.

Оренда комерційної нерухомості

  • Оренда та орендні відносини.
  • Правові засади оренди. Закон про аренду. Типовий договір оренди. Терміни оренди, дисконт її оплати. Субаренда, її вади.
  • Перелік документів, необхідні укладання договору оренди. Потрібні доповнення до типових договорів оренди.
  • Нотаріальне посвідчення договорів оренди.
  • Методика розрахунку орендної плати.
  • Вимоги до складських, офісних та промислових приміщень.
  • Держпродспоживслужба та служба Держпожежнагляду . Отримання дозволів на експлуатацію будівель.
  • Введення будівель в експлуатацію.

Безпека бізнесу. Економічна безпека: політика, принципи, напрями

  • Політика економічної безпеки, конституційні принципи, концепція економічної безпеки, напрями роботи та функції щодо забезпечення економічної безпеки організацій.

Основні категорії економічної безпеки: комерційна таємниця, інтелектуальна власність

  • Державна та комерційна таємниця, відмінності. Несумлінна конкуренція, промисловий шпигунство, модель засекречування інформації, принципи засекречування.
  • Інтелектуальна власність, правовий режим об'єктів авторського права та промислової власності, засоби індивідуалізації юридичної особи.

Організаційні аспекти економічної безпеки

  • Концепція безпеки підприємництва, фактори ризику, управління ризиками, загрози безпеці об'єкта, підприємство як об'єкт захисту, система забезпечення безпеки, організація служби безпеки.
  • Правила щодо захисту витоку інформації, інформація як об'єкт захисту, типові форми документів про конфіденційність, нормативна база захисту інформації.
  • Безпека корпоративного управління, майнові інтереси акціонерів, програми формування лояльності до персоналу.

Робота з структурами, що перевіряють

  • Закон України (далі-ЗУ) «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 р. № 877-V
  • Закон України про тимчасові особливості заходів державного контролю у сфері господарської діяльності №3153
  • Категорії контролюючих органів:
  • Фіскальні органи.
  • Контролюючі органи.
  • Правоохоронні органи.
  • Права, повноваження та обов'язки перевіряючих органів.
  • Права, повноваження та обов'язки підприємців.
  • Правила взаємодії із перевіряючими.
  • Розробка інструкцій поведінки певних категорій працівників у ситуаціях, пов'язаних з контролюючими органами.

Основні види перевірок, що проводяться органами ДФС України

  • Планова.
  • Позапланова.
  • Камеральна.

Планова перевірка органів ДФС на курсах підприємництва

  • План документальних перевірок завчасно розміщується на сайті ДФС
  • Концепція планової перевірки.
  • Коли та у зв'язку з якими обставинами проводиться планові виїзні перевірки.
  • Порядок спрямування повідомлення про проведення перевірки.
  • Порядок проведення планової виїзної перевірки.
  • Строки проведення планової виїзної перевірки.
  • Результат та порядок оформлення планової виїзної перевірки.

Позапланова перевірка органів ДФС

  • Концепція позапланової перевірки.
  • Коли та у зв'язку з якими обставинами проводиться позапланові виїзні перевірки.
  • Порядок спрямування повідомлення про проведення перевірки.
  • Порядок проведення позапланової виїзної перевірки.
  • Строки проведення позапланової виїзної перевірки.
  • Результат та порядок оформлення позапланової виїзної перевірки.

Камеральна перевірка органів ДФС

  • Поняття камеральної перевірки
  • Коли та у зв'язку з якими обставинами проводиться камеральна перевірка
  • Порядок проведення камеральної перевірки
  • Терміни проведення камеральної перевірки
  • Результат та порядок оформлення камеральної перевірки

Надання документів під час проведення перевірки.

Випадки, коли відбувається вилучення документів.

Випадки коли проводиться контрольна закупівля.

Поведінка платника податків під час складання акта перевірки.

Що відбувається після оформлення акта перевірки.

Порядок оскарження результатів перевірки (податкового повідомлення – рішення) та інших дій контролюючих органів.

  • Апеляційне оскарження.
  • Судове оскарження.

Які штрафи можуть бути застосовані до платників податків?

Взаємодія підприємства з конвертаційною фірмою (фіктивною), юридичні наслідки

  • Дії платників податків у разі запиту від контролюючих органів щодо взаємовідносин із платником податків, установчі документи якого визнані судом недійсними.
  • Адвокатські послуги

  

HR менеджмент:

Система управління персоналом у сучасній організації

Управління персоналом:

  • поняття,
  • еволюція концепцій управління людськими ресурсами,
  • завдання управління персоналом,
  • функції (загальні, специфічні),
  • норма керованості.

Діяльність із забезпечення персоналом, пошук, залучення та підбір кандидатів на вакантну посаду (професію, спеціальність)

Процедура підбору персоналу:

  • завдання підбору,
  • покроковий алгоритм,
  • планування потреби в персоналі на період,
  • формування вимог до вакантної посади (професії, спеціальності); визначення критеріїв підбору.

Вибір оптимальної технології підбору персоналу на вакантні посади (професії, спеціальності) у відповідність до їх специфіки:

  • рекрутинг ( recruiting ),
  • ексклюзивний пошук ( еxecutive search ),
  • хедхантінг ( headhunting ),
  • прелімінаринг ( preliminaring ).

Джерела забезпечення кадрами:

  • пошук у внутрішніх джерелах: база даних, нетворкінг ( networking ), рекомендаційний рекрутинг та ін.,
  • особливості пошуку у зовнішніх джерелах інформації: пошукові системи та інформаційні ресурси для залучення кандидатів (спеціалізовані робітні сайти, соціальні мережі, корпоративний сайт компанії та ін.), рекламні заходи, робота з кадровими агенціями та ін.,
  • розміщення відомостей про вакантну посаду (професію, спеціальність) у засобах масової інформації.

Особливості організації підбору різних категорій персоналу:

  • масовий підбір,
  • регіональний підбір,
  • підбір топ-менеджерів,
  • підбір рідкісних спеціалістів.

Практична робота:

  • Розробка покрокового алгоритму підбору персоналу
  • Розрахунок середньооблікової чисельності працівників
  • Розрахунок коефіцієнта плинності персоналу
  • Розробка бланка та заповнення заявки на підбір
  • Визначення оптимальної технології підбору персоналу
  • Складання переліку зовнішніх та внутрішніх джерел залучення кандидатів
  • Визначення найефективніших джерел забезпечення організації кадрами
  • Перерахування вимог до складання оголошення про вакансію
  • Складання оголошення про вакансію

Первинний відбір персоналу, оцінка відповідності кандидатів до вимог вакантної посади (професії, спеціальності)

Структура добору кандидатів на вакантну посаду:

  • аналіз документів кандидата (резюме (CV), супровідний лист, рекомендаційні листи, анкети, портфоліо та інші роботи),
  • перевірка інформації щодо кандидатів на вакантні посади (професії, спеціальності).

Планування та проведення співбесід та зустрічей з кандидатами на вакантні посади (професії, спеціальності) із забезпеченням зворотного зв'язку:

  • структура ділової бесіди,
  • стилі проведення співбесіди,
  • формати (телефонне інтерв'ю, особиста зустріч, відеоінтерв'ю ( Skype-ітерв'ю ) та ін.),
  • види інтерв'ю (за компетенціями, біографічне, ситуаційне, проектне та ін.).

Практична робота:

  • Розробка покрокового алгоритму відбору кандидатів на посаду
  • Визначення оптимальних етапів відбору кандидата
  • Формулювання переліку факторів потенційного ризику
  • Заповнення сітки перегляду резюме
  • Аналіз резюме кандидатів та вибір кращого за конкретними параметрами вакансії
  • Визначення потреб цільової аудиторії
  • Розробка структури ділової бесіди
  • Проведення телефонного інтерв'ю
  • Визначення типів питань для різних етапів співбесіди

Оцінка відповідності кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності) та прийняття рішення про прийняття кандидата на роботу

Застосування технології кадрового профайлінгу , методики, що використовуються при проведенні інтерв'ю:

  • проективні методики,
  • кейс-методи ( case-tasting ),
  • перевірка стресостійкості,
  • тестування кандидатів на вакантну посаду.

Оцінка відповідності кандидатів вимогам вакантної посади (професії, спеціальності), прийняття рішення про прийняття кандидата на роботу:

  • визначення співвідношення рівня кваліфікації та мотивації кандидата,
  • встановлення параметрів: хоче-може-керовано-безпечний.

Ведення інформації про вакантні посади (професії, спеціальності) та кандидатів у програмах:

  • 1С,
  • E-staff,

Оцінка ефективності підбору персоналу:

  • терміни закриття вакансій,
    вартість витрат,
    відповідність кандидата до вимог вакансії.

Практична робота:

  • Визначення факторів потенційного ризику з використанням проектних методик
  • Використання кейсів при оцінці кандидата
  • Визначення достовірності інформації
  • Формулювання особливостей проведення стрес-інтерв'ю
  • Основні правила проведення тестування кандидатів
  • Визначення співвідношення рівня кваліфікації та мотивації кандидата
  • Процедура прийняття рішення про прийом кандидата на роботу (хоче-може-керуємо-безпечним)
  • Визначення зон відповідальності HR-менеджера у системі підбору персоналу
  • Оцінка ефективності підбору персоналу (за термінами, вартістю витрат та відповідністю кандидата вимогам вакансії)

Організація адаптації та стажування персоналу

Випробування прийому працювати:

  • поняття випробування,
  • терміни випробування,
  • критерії успішності проходження випробування,
  • технологія прийняття рішення щодо проходження терміну випробування.

Система адаптації:

  • поняття адаптації,
  • цілі адаптації персоналу,
  • види адаптації нових працівників,
  • етапи системи адаптації,
  • методи та інструменти адаптації,
  • організація заходів щодо адаптації,
  • програми адаптації до різних категорій співробітників.

Метод коуч-наставництва у системі адаптації персоналу, модель GROW:

  • ціль,
  • реальність,
  • можливості,
  • шлях.

Відповідальність за процес адаптації.

Практична робота.

  • Особливості випробування прийому працювати
  • Перелік видів адаптації нових працівників
  • Визначення оптимальних методів програм адаптації для різних категорій працівників
  • Складання переліку етапів процесу адаптації
  • Формулювання критеріїв успішності проходження адаптаційного періоду
  • Визначення зон відповідальності HR-менеджера у системі адаптації персоналу
  • Рішення кейсів з питань адаптації персоналу

Організація та проведення оцінки та атестації персоналу

Оцінка персоналу:

  • оцінка персоналу:
  • поняття оцінки,
  • завдання оцінки персоналу,
  • види оцінки,
  • інструменти оцінки працівників.

Модель цілепокладання в оцінці персоналу, використання SMART-методики у постановці цілей:

  • конкретність,
  • вимірність,
  • досяжність,
  • релевантність, забезпеченість ресурсами,
  • визначеність у часі.

Процедура розробки та впровадження системи оцінки персоналу:

  • розробка плану оцінки персоналу відповідно до цілей організації,
  • виділення груп персоналу щодо оцінки,
  • визначення ресурсів щодо оцінки,
  • визначення параметрів та критеріїв оцінки персоналу,
  • реалізація процедури оцінки,
  • підбиття підсумків та прийняття рішення за результатами проведеної оцінки.

Поняття професійного стандарту

  • Концепція професійного стандарту.
  • Співвідношення кваліфікаційних довідників та професійних стандартів.
  • Хто і як приймає профстандарти ?
  • Місце професійних стандартів у сучасній системі українського трудового права та освіти.
  • Українська система рівнів кваліфікації.
  • Структура та зміст професійного стандарту.

Системи, методи та форми матеріального та нематеріального мотивування та стимулювання праці персоналу

Мотивація персоналу:

  • поняття,
  • особливості мотивації,
  • її роль управлінні персоналом.

Огляд сучасних теорій трудової мотивації для застосування в управлінні персоналом:

  • змістовні (ієрархія потреб А. Маслоу, двофкторна модель Ф. Герцберга та ін.),
  • процесуальні (теорія XY Д. Макгрегора, Теорія очікувань В. Врума , параметри внутрішньої мотивації Хакмана та Олдхема та ін.).

Використання матеріальних та нематеріальних систем, методів та форм мотивації в управлінні персоналом:

  • матеріальна, умовно-матеріальна та нематеріальна,
  • групова та індивідуальна,
  • зовнішня та внутрішня,
  • заходи заохочення та дисциплінарного стягнення.

Моніторинг задоволеності персоналу роботою, причини демотивації працівників. Типові помилки у створенні системи мотивування персоналу та рекомендації щодо їх усунення.

Практична робота.

  • Формулювання особливостей мотивації персоналу
  • Розробка рекомендацій щодо застосування сучасних теорій трудової мотивації в управлінні персоналом
  • Визначення провідного типу трудової мотивації за А. Маслоу
  • Визначення типу трудової мотивації за двофкторною моделлю Ф. Герцберга
  • Розрахунок параметрів внутрішньої мотивації за Хакманом та Олдхемом
  • Визначення типу трудової мотивації за В Герчиковим
  • Розробка рекомендацій для побудови системи мотивування працівників із різним типом трудової мотивації
  • Рішення кейсів за визначенням типу трудової мотивації
  • Складання переліку прикладів різних форм та видів мотивації персоналу
  • Формулювання переліку ознак падіння задоволеністю роботою
  • Складання переліку причин демотивації працівників
  • Формулювання переліку типових помилок у розробці системи мотивування персоналу та рекомендацій щодо їх усунення

Розрахунок та оптимізація кількості персоналу

Планування потреби у персоналі:

  • етапи планування потреби,
  • кількісний та якісний розрахунок потреби в персоналі,
  • нормування праці,
  • методи визначення чисельності працівників (кількісні, експертні),
  • аналіз ефективності використання робочого часу,
  • Типові помилки під час планування чисельності персоналу.

Розробка та оптимізація організаційної структури з урахуванням планової потреби у персоналі

Сучасні кадрові технології для оптимізації бізнесу:

  • аутстаффінг ,
  • аутсорсинг,
  • лізинг персоналу

Аналіз успішних корпоративних практик з організації нормування праці для різних категорій персоналу, особливостей виробництва та діяльності.

Практичні завдання:

  • Розробка покрокового алгоритму планування потреби у персоналі організації
  • Вибір оптимальних методів визначення чисельності працівників
  • Рішення кейсів, формулювання переліку типових помилок при плануванні чисельності персоналу та рекомендації щодо їх виправлення
  • Розрахунок оптимальної кількості персоналу для відкриття філії
  • Коригування кількісного та якісного складу працівників підрозділу
  • Формулювання можливостей для скорочення трудовитрат працівниками
  • Вибір найефективнішої кадрової технології для оптимізації бізнесу

Аналіз ефективності роботи персоналу

Оцінка персоналу:

  • поняття,
  • основні цілі та завдання оцінки персоналу,
  • процедура оцінки,
  • визначення ресурсів проведення оцінки,
  • використання інформаційних ресурсів та баз даних для проведення оцінки персоналу.

Етапи розробки та впровадження системи оцінки:

  • розробка плану оцінки персоналу відповідно до цілей організації,
  • організаційно-технічне проектування (визначення критеріїв оцінки, визначення мотиваційних факторів проведення оцінки персоналу, забезпечення організаційного супроводу оцінки персоналу),
  • вибір засобів та методів проведення оцінки персоналу (програмований контроль, ранжування, оцінка по вирішальній ситуації, метод незалежних суддів та ін.), самомоніторинг діяльності,
  • протидія опору оцінки з боку персоналу,
  • особливості проведення пробної оцінки,
  • підготовка пропозицій щодо формування бюджету з організації та проведення оцінки персоналу,
  • аналіз підсумків проведення оцінки персоналу

Розробка ефективної системи мотивації персоналу

Діагностика системи мотивування персоналу:

  • аналіз сучасних систем оплати та матеріальної (монетарної) мотивації праці для цілей організації,
  • структура огляду ринку праці,
  • проведення моніторингу заробітної плати на ринку праці,
  • діагностика існуючих у компанії методів, форм та елементів мотивування.

Оплата та організація праці:

  • форми та системи заробітної плати,
  • основні засади формування заробітної плати,
  • структура компенсаційного пакета,
  • диференціація/класифікація персоналу на формування системи мотивування,
  • методи створення оптимальної системи оплати праці (тарифікація, грейдинг - методи Hay Group , Watson Wyatt , William Mercer ),
  • формування, впровадження та підтримка системи оплати.

 

  Кадрова робота: оформлення трудових відносин:

 

Принципи складання нормативних документів (положення про структурні підрозділи, регламенти виконання робочих операцій та персональні посадові інструкції)

  • Положення: загальні цілі та завдання.
  • Регламент: акцент на формальні критерії виконання на кожному етапі.
  • Персональні посадові вказівки.
  • Правила розробки, написання, погодження та затвердження посадової інструкції.
  • Нормативні документи: довідник кваліфікаційних характеристик Державний класифікатор професій ДК 003.

Штатний розклад підприємства як нормативно-правовий (локальний) документ: практика складання, внесення змін та застосування

  • Необхідність розробки штатного розкладу (п. 3 ст. 64 ГКУ).
  • Фіксація та закріплення структурної та штатної чисельності працівників.
  • Встановлення розміру основної зарплати, фонду місячної оплати труда.
  • Конкретизація переліку назв посад та професій.
  • Розмір надбавок (доплат).

Практичне завдання:

  • Упорядкування штатного розкладу (заповнення уніфікованої форми).
  • Оформлення проекту наказу про затвердження штатного розкладу.

Правила внутрішнього трудового разпорядку 

Правила внутрішнього трудового розпорядку:

  • порядок розробки,
  • погодження,
  • затвердження.

Розробка правил внутрішнього трудового розпорядку відповідно до статті 21 КЗпП.

Повинні містити інформацію:

  • порядок прийому на роботу працівників та звільнення їх з роботи;
  • права та обов'язки роботодавця;
  • права та обов'язки працівників;
  • режим роботи;
  • порядок заохочення до роботи;
  • звільнення працівників порушення правил внутрішнього трудового розпорядку (п. 3 ст. 40 КзпПр).

Поняття робочого часу:

  • нормальна та скорочена тривалість робочого часу,
  • понаднормова робота,
  • ненормований робочий день,
  • змінний графік роботи,
  • підсумований облік робочого дня.

Час відпочинку:

  • перерва для відпочинку та харчування,
  • міжзмінний відпочинок,
  • вихідні дні,
  • неробочі дні.

Контроль за присутністю працівників на робочому місці. 
Оформлення заохочення працівників. Правила застосування дисциплінарних стягнень.

Практичні завдання:

  • Формулювання поняття «робочий час»
  • Регламентація тривалості робочого часу
  • Формулювання поняття «час відпочинку»
  • Види часу відпочинку
  • Оформлення проекту наказу про залучення до роботи у вихідний день
  • Оформлення пропозиції про понаднормову роботу
  • Розробка алгоритму процедури заохочення працівника
  • Складання переліку видів заохочень працівників
  • Заповнення форми наказу про заохочення працівника
  • Складання переліку видів заохочень працівників
  • Розробка алгоритму застосування дисциплінарного стягнення
  • Оформлення проекту наказу про застосування дисциплінарного стягнення
  • Оформлення акта про відмову ознайомитись із наказом

Оформлення прийому на роботу, укладання трудового договору на основі КЗпП України. Облік кадрів

  • КЗпП України: структура, понятійний апарат, порядок застосування спеціалістами кадрової служби при оформленні трудових відносин.
  • Колективний трудовий договір: порядок упорядкування, правила затвердження, підписання уповноваженою особою, державна реєстрація.
  • Трудовий договір: поняття, види, зміст (істотні та додаткові умови), порядок укладання.
  • Оформлення розпорядчих документів: наказ чи розпорядження прийому працювати.
  • Облік кадрів - особиста картка П-2: документи, необхідні під час заповнення картки.
  • Стаж роботи: поняття, види, правила обчислення та внесення до картки.
  • Особливості внесення відомостей про військовий облік; порядок внесення записів за зміни відомостей про працівника.

Практичні робота:

  • Розробка покрокового алгоритму прийому працівника працювати.
    Заповнення форми трудового договору прийому працювати.
    Заповнення форми наказу прийому працювати.
    Заповнення особистої картки працівника.

Захист персональних даних працівника. Документи роботодавця, які визначають порядок обробки персональних даних працівника.

  • Документи роботодавця, які встановлюють порядок опрацювання персональних даних працівника згідно із Законом України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 року, № 2297-УІ.
  • Поняття персональних даних працівника. Оформлення згоди на обробку персональних даних. Обробка персональних даних працівника.
  • Загальні вимоги щодо обробки персональних даних працівника та гарантії їх захисту. Повідомлення про розташування бази ПД.
  • Відповідальність за порушення норм, що регулюють обробку та захист персональних даних працівника.
  • Положення захисту персональних даних працівника – порядок розробки, погодження, затвердження.

Сумісництво та додаткова робота

Особливості роботи за сумісництвом:

  • поняття,
  • види сумісництва,
  • тривалість робочого часу,
  • оплата праці,
  • додаткову підставу припинення трудового договору.

Оформлення додаткової роботи:

  • поняття,
  • види (суміщення, розширення зон обслуговування, збільшення обсягу робіт, виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника),
  • зміст роботи,
  • термін виконання,
  • обсяг роботи,
  • оплата додаткової роботи.

Практичні завдання:

  • Розробка алгоритму прийому працювати зовнішнього і внутрішнього сумісника.
  • Оформлення проекту наказу суміщення посад.

Ведення військового обліку

Військовий облік:

  • поняття,
  • особи, які підлягають постановці на військовий облік,
  • документи військового обліку,
  • організація роботи з ведення військового обліку.
  • повідомлення військкоматів про прийняття військовозобов'язаних та призовників
  • проведення звірок
  • повідомлення про зміну особистих даних військовозобов'язаних працівників
  • подання списків працівників, які підлягають приписці до призовних ділянок
  • відповідальність порушення ведення військового обліку.

Складання та складання обов'язкової звітності. Особливості наповнення. Строки подачі. Закон №5067 «Про зайнятість населення».

  • Виконання квот у розмірі 5% середньооблікової чисельності штатних на працевлаштування громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню;
  • № 3-ПН « Інформація про піт на робочу силу ( вакансій )»;
  • № 4-ПН (план) « Звіт про заплановане вивільнення працівників »;
  • № 4-ПН (факт) « Звіт про фактичне вивільнення працівників ;
  • Форма № 10-ПІ « Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів ».
  • № 1-ПВ термінова - місячна « Звіт з праці »
  • № 1-ПВ термінова — квартальна « Звіт з праці »
  • № 3-ПВ термінова — піврічна « Звіт про використання робочого часу»
  • № 6-ПВ річна « Звіт про кількість працівників , їхній якісний склад та професійне навчання»

Процедура оформлення службового відрядження

  • Концепція службового відрядження.
  • Процедура оформлення направлення працівників у службове відрядження.
  • Відшкодування витрат, пов'язаних із службовим відрядженням.

Практичні завдання:

  • Розробка алгоритму направлення працівника у службове відрядження.
  • Заповнення форми службового завдання працівника у службове відрядження.
  • Заповнення форми наказу про направлення працівника у службове відрядження.
  • Заповнення форми посвідчення про відрядження про направлення працівника у службове відрядження.

Правила надання різних видів відпусток

Щорічні оплачувані відпустки:

  • порядок надання,
  • оформлення.

Графік відпусток:

  • порядок розробки,
  • погодження,
  • затвердження.

Види відпусток:

  • щорічний додатковий оплачуваний,
  • навчальна відпустка,
  • відпустка у зв'язку з вагітністю та пологами,
  • відпустка по догляду за дитиною,
  • відпустка без збереження заробітної плати.

Практичні завдання:

  • Розробка алгоритму надання щорічної оплачуваної відпустки працівнику.
  • Складання графіка відпусток
  • Заповнення форми наказу надання відпустки працівнику.
  • Заповнення форми записки-розрахунку надання відпустки працівнику.
  • Оформлення проекту наказу про відкликання працівника із відпустки.

Переведення на іншу роботу. Звільнення: підстави припинення трудового договору

  • Зміна трудового договору, переведення в іншу роботу.
  • Підстави, порядок перекладу. Оформлення.
  • Сумісництво, суміщення. Основні відмінності.
  • Тимчасовий переклад, виконання обов'язків: оформлення, терміни, надбавка до окладу.
  • Підстави та порядок припинення трудового договору.
  • Припинення трудового договору: за згодою сторін; з ініціативи працівника; з ініціативи роботодавця. Документування про звільнення.

Практична робота:

  • Розробка алгоритму переведення працівника на іншу роботу.
  • Оформлення угоди до трудового договору про переведення працівника в іншу роботу.
  • Заповнення форми наказу про переведення працівника в іншу постійну роботу.
  • Оформлення пропозиції щодо переведення працівника на іншу постійну або тимчасову роботу.
  • Заповнення форми наказу про переведення працівника в іншу тимчасову роботу.
  • Оформлення проекту наказу усунення працівника з роботи.
  • Оформлення проекту наказу переміщення працівника.
  • Розробка алгоритму звільнення працівника.
  • Оформлення проекту угоди про звільнення працівника за згодою сторін.
  • Заповнення форми наказу про розірвання трудового договору з працівником, звільнення.
  • Заповнення форми записки-розрахунку про припинення дії трудового договору із працівником.
  • Заповнення форми наказу про розірвання трудового договору з працівником, звільнення з формулювання різних видів підстав.

Особливості ведення обліку відпрацьованого робочого часу

  • Типові форми первинного обліку (види табеля обліку використання робочого часу та розрахунку заробітної плати - форми П-5, П-12, П-13, П-14).
  • Наказ Міністерства статистики від 09.10.1995 № 253.
  • Табель як підставу для нарахування працівникам заробітної плати, допомоги у разі тимчасової непрацездатності, заробітної плати за час відпустки та інших виплат.
  • Табель як поіменний список співробітників, який ведеться за категоріями працюючих у порядку табельних номерів або за абеткою, тобто таблиця.

Корпоративна (організаційна) культура організації

  • Визначення поняття «корпоративна культура».
  • Ідейна та поведінкова сторона корпоративної культури. Вплив корпоративної культури на поведінку персоналу та ефективність діяльності організації.
  • Корпоративна культура - офіційне і неофіційне зведення правил поведінки та взаємовідносин співробітників між собою.
  • Оформлення регламентуючих документів: Положення про корпоративну культуру.

Організація роботи з кадровими документами: ведення, облік трудових книжок, особових справ. Номенклатура справ кадрової служби, підготовка справ до архіву.

Трудова книга працівника – основний документ, що підтверджує трудовий стаж.

  • Вимоги нормативних правових актів до порядку ведення, обліку та зберігання трудових книжок. Книга обліку руху трудових книжок та вкладишів у них – П-10. Інструкція №58.
  • Трудова книжка: оформлення титульного листа, внесення відомостей про прийом, переведення, звільнення.
  • Порядок внесення змін, виправлень у трудову книжку
  • Вкладиш у трудову книжку. Публікат трудової книжки. Оформлення.
  • Вимоги до Пенсійного фонду України.
  • Формування, ведення особових справ.

 

 Кадровий облік ФОП:

Планування персоналу у ФОП

Трудові відносини приватних підприємців із найманими співробітниками:

  • Порядок складання трудового договору між фізичною особою (підприємцем) та найманим співробітником. Прийом та звільнення найманого співробітника. Цивільно-правові договори;
  • Нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних найманих працівників. Розрахунок податків: єдиний соціальний внесок, податок із доходів фізичних осіб. Пільги з податку на доходи фізичних осіб. Складання відомостей нарахування та виплати заробітної плати працівникам. Перерахування податків: ЄСВ, ПДФО;
  • Складання звітності: Звіт за єдиним соціальним внеском, форма 1ДФ;

Процедури прийому працівників у ФОП:

  • Використання типової форми трудового договору

Облік персоналу:

  • Облік особового складу (штатний розклад, нормативні документи)
  • Облік трудових книжок
  • Облік відпусток
  • Облік військовозобов'язаних
  • Облік соціально захищених груп
  • Робота з ЦПГ (договори цивільно-правового характеру)
  • Табелювання
  • Проходження медоглядів (оформлення особистих медичних книжок)
  • Особливості ведення трудових книжок у приватних підприємців. Правила запису у трудовій книжці.
  • Порядок розірвання трудового договору.

Розробка нормативних документів:

  • Правила внутрішнього розпорядку
  • Правила ведення діловодства
  • Штатний розклад
  • Розробка посадових інструкцій
  • Делегування повноважень

Звітність по кадрах для ФОП:

  • Повідомлення фіскальних органів ДФСУ (прийом на роботу)
  • Повідомлення про переміщення військовозобов'язаних
  • П2 – особиста справа
  • ФСС – скорочення персоналу

Оплата праці:

  • Впровадження системи грейдів
  • Оцінка праці (якісні, кількісні характеристики)
  • KPI

Нарахування, виплата заробітної плати працівникам. Утримання податків.

  • Концепція заробітної плати.
  • Відомість нарахування заробітної плати.
  • Що таке прожитковий мінімум, мінімальна заробітна платня, податкова соціальна пільга, індексація заробітної плати.
  • Розрахунок утримань та нарахувань на зарплату (ЕСВ та ПДФО).
  • Терміни сплати податків (ЕСВ та ПДФО).
  • Виплата заробітної плати.
  • Розрахунок заробітної плати за період відпустки.
  • Розрахунок виплат за лікарняними листами, звітність до ФСС (Розрахунок-заявка, Повідомлення)
  • Заповнення звітності ЄСВ, 1ДФ на найманих працівників.
  • Заповнення звіту про зайнятість (Форма 10-ПІ).

 Бухгалтерський та податковий облік СПД:

Організація бухгалтерського обліку

  • предмет бухгалтерського обліку;
  • нормативне регулювання бухгалтерського обліку;
  • господарські засоби підприємства та джерела їх формування;
  • організація ведення бухгалтерського обліку для підприємства;
  • відповідальність бухгалтера і директора, відповідальність ФОП.
  • облікова політика підприємства.

Облік основних засобів та нематеріальних активів, МНМА та МШП

  • надходження та вибуття;
  • амортизація;
  • ремонт та модернізація.

Облік ТМЦ (товарно-матеріальних цінностей)

  • організація складського обліку;
  • інвентаризація;
  • методи оцінки вибуття

Документи:

  • Податковий Кодекс України .
  • Про бухгалтерський облік та фінансову в Україні . _
  • План рахунків бухгалтерського обліку активів , капіталу , зобов'язань і господарських операцій підприємств та організацій .
  • Положення ( стандарти ) бухгалтерського обліку (ПСБО).
  • Бланки Балансу ( форми №1) і Звіту про фінансові результати ( форми №2).

Облік коштів

  • облік взаєморозрахунків із контрагентами;
  • облік безготівкового грошового обігу (відкриття розрахункового рахунку та взаємовідносини з банком);
  • облік готівкового грошового звернення до каси;
  • звіт про рух коштів.

Облік витрат на відрядження. Авансові звіти

Облік праці та нарахування заробітної плати

Облік витрат

  • облік витрат за виробництво, калькуляція собівартості;
  • облік готової продукції, товарів;
  • типи цін та ціноутворення.

Поняття доходів та витрат. Облік прибутку та збитків

Документи:

  • Прибутково-витратні накладні.
  • Акт виконаних робіт.
  • Податкова накладна.

Оподаткування підприємств:

  • Бухгалтерська та податкова звітність
  • ЄСВ та ПДФО (звітність)
  • Спрощена система оподаткування

Документи:

  • Баланс підприємства: форма балансу, зміст статей балансу;
  • Звіт про фінансові результати: форма звіту, зміст статей звіту, визначення прибутку (збитку) підприємства за звітний період;
  • Декларація з податку на прибуток підприємства (різниця між податковим та бухгалтерським прибутком підприємства);
  • Декларація з податку на додану вартість, декларація платника єдиного податку – юридичної особи.

Облік, звітність приватних підприємців (ФОП, ФОП).

  • Що таке КВЕД і як вибрати вид діяльності відповідно до КВЕД.
  • Постановка на облік органів ДФС;
  • Електронний цифровий підпис;
  • Реєстрація платником єдиного податку;
  • Звіт 20-ОПП.

Книга обліку доходів та витрат.

  • Як оформляти та зберігати первинні документи ФОП (ФОП). Штрафи за відсутність первинки.
  • Реєстрація книги у податковій інспекції.
  • Порядок ведення книжки. Втрата книги. Штрафи за неведення книги.

Облік та звітність платника єдиного податку

  • Групи платників єдиного податку (1, 2, 3);
  • Які види діяльності дозволяються єдиному податку, які забороняються;
  • порядок здійснення розрахунків платників єдиного податку;
  • Доходи та надходження платників єдиного податку;
  • Дата визнання доходів;
  • порядок ведення обліку платниками єдиного податку;
  • Ставки єдиного податку;
  • Податкові та звітні періоди платників єдиного податку;
  • Як перейти із загальної системи на єдиний податок, перехід на загальну систему з єдиного податку, зміну груп єдиного податку;
  • Звітність, штрафи за несплату єдиного податку;
  • Розрахунок та сплата ЄСВ на єдиному податку.

Облік та звітність на загальній системі

  • Загальна система оподаткування;
  • Облік доходів та витрат за загальною системою;
  • Що стосується витрат ПП на загальній системі;
  • Амортизація ФОП;
  • Авансові внески ФОП;
  • РРО на загальній системі;
  • Декларація про майновий стан;
  • Сплата ПДФО та військового збору;
  • Штрафні санкції за несплату податків та подання декларації.

Облік зарплат найманих працівників

  • Зарплати. Лікарняні. Відпустки. Як розраховувати .
  • Порядок розрахунку та виплати заробітної плати;
  • Стягнення з працівників;
  • Квартальний звіт ЄСВ та ПДФО (об'єднана звітність).

Додаткова звітність

  • Звіт з ЄСВ за ФОП (ФОП);
  • Хто такі податкові агенти;
  • Порядок заповнення та подання звіту 1ДФ;
  • Коди ознак доходів 1ДФ;
  • Штрафні санкції за неподання звітів.

Каса у ФОП

  • порядок проведення готівкових розрахунків ФОП;
  • визначення поняття розрахункової операції;
  • Що таке РРО;
  • Відмінність класичного РРО та прро ;
  • Порядок реєстрації РРО та прро ;
  • Які основні документи та правила використовуються при роботі з РРО;
  • РРО при розрахунку картками (інтернет-еквайринг)
  • Правила оприбуткування готівки;
  • Штрафні санкції за неправильну організацію розрахункових операцій.

Облік операцій на поточному (валютному) рахунку ФОП.

  • Внесення коштів на поточний рахунок.
  • Зняття коштів із поточного рахунку.
  • Перерахування коштів із поточного рахунку. Заповнення платіжного доручення.
  • Проведення та оформлення операцій з валютного рахунку у банку.

 Податки і звітність:

Система оподаткування в Україні

ЄСВ та ПДФО (звітність) 

Спрощена система оподаткування.

Документи:

  • Бланк Декларації з ПДВ (з додатками).
  • Бланк Декларації про прибуток підприємства (з додатками).
  • Бланк звіту щодо ЄСВ та форма 1-ДФ.

 

Початок занять:

Нижче наведено дати перших занять (початок курсу). Ви можете вибрати будь-яку дату, коли Вам зручно розпочати навчання. Подальший розклад занять видається у навчальній частині.

Найближчі дати початку занять


Дата
День тижня
на 12:30 - 15:30
2024-03-25
понеділок
Дата
День тижня
на 18:30 - 21:30
2024-03-20
середа
2024-04-03
середа
2024-04-10
середа
2024-04-17
середа
2024-04-24
середа
2024-05-01
середа
2024-05-08
середа
2024-05-15
середа
2024-05-22
середа
2024-05-29
середа
2024-06-05
середа
2024-06-12
середа
2024-06-19
середа
2024-06-26
середа
2024-07-03
середа
2024-07-10
середа
2024-07-17
середа
2024-07-24
середа
2024-07-31
середа
2024-08-07
середа
2024-08-14
середа
2024-08-21
середа
2024-08-28
середа
2024-09-04
середа
2024-09-11
середа
2024-09-18
середа
2024-09-25
середа
Дата
День тижня
на 10:00 - 13:00
2024-03-18
понеділок
2024-03-23
субота
2024-04-01
понеділок
2024-04-06
субота
2024-04-08
понеділок
2024-04-15
понеділок
2024-04-22
понеділок
2024-04-29
понеділок
2024-05-06
понеділок
2024-05-13
понеділок
2024-05-20
понеділок
2024-05-27
понеділок
2024-06-03
понеділок
2024-06-10
понеділок
2024-06-17
понеділок
2024-06-24
понеділок
2024-07-01
понеділок
2024-07-08
понеділок
2024-07-15
понеділок
2024-07-22
понеділок
2024-07-29
понеділок
2024-08-05
понеділок
2024-08-12
понеділок
2024-08-19
понеділок
2024-08-26
понеділок
2024-09-02
понеділок
2024-09-09
понеділок
2024-09-16
понеділок
2024-09-23
понеділок
2024-09-30
понеділок

 Варіанти оплати:

Фізична особа:

  • сплатити за навчання можна готівкою в касу навчального центру;
  • карткою через термінал Приватбанку в офісі;
  • на сайті карткою через калькулятор,
  • квитанцією через Ощадбанк (Приватбанк),
  • заключити договір через вайбер (телеграм) та отримати рахунок.

Юридична особа (підприємство):

  • з р/р підприємства, де Ви працюєте, для цього потрібно заключити договір з навчальним центром:
  1. для договору потрібно переслати нам на вайбер (098) 087-31-41 реквізити підприємства,
  2. ПІБ директора та вказати на підставі якого документа він діє).

Калькулятор знижок:

Якщо Ви хочете пройти навчання за двома або більше курсами, навчатися удвох-втрьох, розрахувати вартість такого навчання можна, натиснувши на зображення калькулятора. Ви перейдете на сторінку з онлайн-калькулятором вартості навчання. Калькулятор розрахує знижку, яку Ви можете отримати. Перейти....

 

Оплата на сайті, отримання рахунку:

  • Оплатити навчання на сайті можна картками Visa , Master Card .
  • Отримати рахунок-фактуру для оплати юридичними особами можна прямо на сайті.
  • Отримати квитанцію на оплату через відділення Ощадбанку України.

Перейти на страницу .....

 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. Для диплому міжнародного зразка треба відправити в начальний центр фото закордонного паспорту.

Наша адреса і телефони:

  • Україна, Київ, метро "Вокзальна", ул. Патріарха Мстислава Скрипника (колишня вул. Миколи Островського), 58.
  • (098) 087-31-41, (095) 527-00-70
  • вайбер (098) 087-31-41.
Нагору